  • 1. Data: 2011-02-23 21:22:08
    Temat: bluecash Polbank ING i Getin
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ktoś wiem może dlaczego Polbank zniknął z obsługiwanych
    banków prze bluecash:
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Jeszcze z 10 dni temu robiłem przelew i był na liscie (przelew
    doszedł)

    Czy u nich GetIn Bank oznaczana tylko bank.gb24.pl taki jest tylko
    link do zalogowania czy może openonline i getinonline też obsłużą.

    Wysłałem dzisiaj po 21 przelew do ING Bank Śląski gdzie w opisie
    mają obsługują TAK ale przelew nie dotarł. Pewnie dojdzie jutro.
    Tylko co oznacza to TAK bo myślałem że w tak oznaczonych bankach
    jest to online.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-23 21:32:36
    Temat: Re: bluecash Polbank ING i Getin
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-23 22:22, Damian News pisze:
    > Witam,
    >
    > Ktoś wiem może dlaczego Polbank zniknął z obsługiwanych
    > banków prze bluecash:
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Zlikwidowali Polbank? Cóż, trzeba bedzie zrobic jeden przelew wiecej.
    Szkoda.

> [...]
    >
    > Czy u nich GetIn Bank oznaczana tylko bank.gb24.pl taki jest tylko
    > link do zalogowania czy może openonline i getinonline też obsłużą.

    Chyba tak, raz wpisalem numer konta w getinonline ale zostal odrzucony.

  • 3. Data: 2011-02-23 22:10:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ik3tpv$c8r$...@n...onet.pl...

    > Wysłałem dzisiaj po 21 przelew do ING Bank Śląski gdzie w opisie
    > mają obsługują TAK ale przelew nie dotarł. Pewnie dojdzie jutro.

    IMO dotarł. W interfejsie internetowym ING zobaczysz go jednak dopiero
    jutro, zaksięgowanego z datą dzisiejszą.

  • 4. Data: 2011-02-23 22:52:04
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.02.2011 22:22, Damian News wrote:
> [...]
    > banków prze bluecash:
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    >
    > Jeszcze z 10 dni temu robiłem przelew i był na liscie (przelew
    To już się zdarzyło nie po raz pierwszy.

    > Czy u nich GetIn Bank oznaczana tylko bank.gb24.pl taki jest tylko
    > link do zalogowania czy może openonline i getinonline też obsłużą.
    Zależy w którą stronę. Wysyłać z GO/OF można, ponieważ dostajesz numer
    rachunku w GB na który musisz wpłacić z odpowiednim tytułem, a sesje
    wewnętrzne są co godzina. Robiłem tak. Odbierać nie można, ponieważ
    odrzuca numery rachunków GO/OF.

    Może nie mają kasy.

  • 5. Data: 2011-02-24 10:11:35
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi

    > IMO dotarł. W interfejsie internetowym ING zobaczysz go jednak dopiero
    > jutro, zaksięgowanego z datą dzisiejszą.

    No niestety obie daty są +1 dzień 24.02.2011 wysłane 23.02.2011

    Pewnie reklamacji nie uznają. Ale jakbym miał do spłacenia KK albo kredyt to
    było by nieciekawie.

    Tak sie zastanawiam po przeczytaniu
    http://samcik.blox.pl/2011/02/Przelewy-ekspresowe-dl
    a-zapominalskich-i-w.html
    że to raczej do spłat KK i kredytów to tak na 50% sie nadaje - raz się uda a
    raz nie :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-02-24 20:48:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Lut, 22:22, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Kto wiem mo e dlaczego Polbank znikn z obs ugiwanych
    > bank w prze bluecash:https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    >
    > Jeszcze z 10 dni temu robi em przelew i by na liscie (przelew
    > doszed )

    O kurcze :( A jeszcze w piatek 18 lutego) przelewalemz KK w Multi.
    Teraz trzeba bedzie robic wszystko na okolo :/

    Pozdrawiam
    Rafal