  • 11. Data: 2010-05-11 05:01:39
    Temat: Re: bonus
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hs96a3$5sf$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > news:hs7fg8$i46$1@news.onet.pl...
    >> http://www.wolnapolska.pl/index.php/Aktualno%C5%9Bci
    /poprawiona-wersja-filmu-zrobionego-zaraz-po-katastr
    ofie.html

    > No a Jaro mówi "przyjaciele Rosjanie".
    > Potwierdza to moją tezę.

    skippy manipulatpoorze i opluwaczu, Pan Jarosław Kaczyński (jak dla ciebie)
    podziękował zwyklym Rosjanom którzy mu osobiscie wspólczuli i wyrażali to z
    potrzeby serca, zachował się bardzo godnie i tak jak należało sie zachować,
    też bym tak zrobił.
    a to, że wykręcano żarówki i wkrecano po zamachu, (bo przecież 3 dni
    wcześniej musiały działać), że rozmontowano dodatkowy system naprowadzania
    który działał trzy dni wcześniej, itd, to są udokumentowane fakty.

  • 12. Data: 2010-05-11 05:01:49
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Fanklub Putina
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/08/fanklub-putin
    a/

    *
    bardzo dobry art, dziękuję Endriu
    niżej jeszcze jedna analiza, chyba ten sam autor:
    http://www.youtube.com/watch?v=3466dPCjAT0

  • 13. Data: 2010-05-11 07:25:30
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > bardzo dobry art, dziękuję Endriu
    > niżej jeszcze jedna analiza, chyba ten sam autor:

    http://www.youtube.com/watch?v=3466dPCjAT0

    Ja pierdolę !!!! Viper chuju, patrz czerwona kurwo jak kacapy
    strzelają do twoich ziomków.
    Tak jak w Katyniu 80 lat temu.

    Kolego Maniana nie widzę twoich postów w Outlooku. Pisz z Gmaila.

    Mam dwie wiadomości: złą i STRASZNĄ
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/10/mam-dwie-wiad
    omosci-zla-i-straszna/

    "[...] Coraz bardziej z przyjaciółmi skłaniamy się do przypuszczenia,
    że bierność i zajęcie się drobiazgami, detalami przez resztkę
    "polityków patriotycznych" może wskazywać na to, że oni ZNAJĄ PRAWDĘ .
    Prawdę o przyczynie Katastrofy, gorzej, że znają czy mają DOWODY, kto
    i jak Katastrofę przygotował i popełnił. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-05-11 07:50:38
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ludzie Putina spi... lili akcję i dali się nagrać podczas egzekucji.

    > Skippy. Gdyby Polska była państwem poważnym, po takim czymś należałoby
    > wypowiedziec Rosji wojnę.

    ja pie r% dolę... facet, ty się musisz bezwzględnie zacząc leczyc... mówię
    poważnie... nie w trosce o ciebie, bo ty jesteś już tak je#b&n ięty że nic ci
    nie pomoże, ale zaczynasz się robic niebezpieczny dla otoczenia... przy pozimie
    intelektualnym twojego ptasiego móżdżka wystarczy jakiś "guru patriota" który
    da ci gewerę i zaczniesz strzleac do ludzi... bo moralnie to jesteś wyjątkową
    wszą... a jak frajerze masz do mnie jakiś problem, to powiedz mi to w realu w
    oczy... to się da zorganizowac...

  • 15. Data: 2010-05-11 08:16:21
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > wszą... a jak frajerze masz do mnie jakiś problem, to powiedz mi to w realu w

    Viper zmień się. Nie popieraj tej czerwonej Michnikowsko-Walterowsko-
    Solorzowskiej chołoty. Dołącz do patriotów. Takim jesteś tchórzem, że
    nie potrafisz uciwie zarobić pieniędzy, tylko musisz parać się
    czerwoną propagandą ?. Niby taki silny a taki słaby ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-05-11 08:21:56
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > nie potrafisz uciwie zarobić pieniędzy, tylko musisz parać się
    > czerwoną propagandą ?. Niby taki silny a taki słaby ....

    Polska ciebie potrzebuje. Szczególnie w tak ciężkich chwilach.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-05-11 09:29:13
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 11-05-2010 09:50, viper pisze:

    > ja pie r% dolę... facet, ty się musisz bezwzględnie zacząc leczyc...

    Daj spokój. Troll nie karmiony sam zdycha.

    Agaton

  • 18. Data: 2010-05-14 17:51:13
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    maniana wrote:

    > a to, że wykręcano żarówki i wkrecano po zamachu, (bo przecież 3 dni
    > wcześniej musiały działać), że rozmontowano dodatkowy system naprowadzania
    > który działał trzy dni wcześniej, itd, to są udokumentowane fakty.

    Żarówki, ani system naprowadzania nie mają nic do rzeczy. Może i wkręcano
    żarówki, bo komuś im się nie chciało wcześniej wymieniać. Ale nie ma to
    żadnego związku z katastrofą. Pilot ma widzieć ziemię bądź pas na
    zdefiniowanej _bezpiecznej_ wysokości. Jak nie widzi, to nie ląduje. I tyle.
    Żadne żarówki ani systemy nie są wstanie wpłynąć na pilota, który z jakiegoś
    powodu leci 10 metrów nad terenem.

  • 19. Data: 2010-05-15 04:56:53
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tyle.
    > Żadne żarówki ani systemy nie są wstanie wpłynąć na pilota, który z

    http://grypa666.wordpress.com/10-iv-hipoteza-radiola
    tarni/