eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibpeh i sezammax
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2006-01-16 20:19:25
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Darek napisał(a):
    >>wyszkolenie... Piszę to z praktyki - sam odpowiadam za to co mówią moi
    >>pracownicy.
    >
    >
    > OK, ale czy jesteś pewny że Ty i Twoi podwładni wszystko wiedzą doskonale?
    > Czy w ogóle pojedyncza osoba i każda w organizacji wiedzą dokładnie
    > wszystko? Jakoś mi się nie wydaje.
    >
    > Darek
    >
    >
    A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację
    odsetek jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).

    I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie
    wiem czemu go tak bronisz.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 12. Data: 2006-01-16 20:48:24
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację odsetek
    > jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
    >

    Jest łatwym pytaniem, ale tylko czy dla pracownika infolinii? Jakoś zawsze
    wolę zapytać w oddziale niż na infolini. Opinię o wszelakich infoliniach
    podałem powyżej. Zestaw pytań - zestaw odpowiedzi.

    > I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie wiem
    > czemu go tak bronisz.

    I tak w ogóle przeczytaj moją odpowiedź na posta Darka G. Cały czas odnoszę
    sie do postrzegania organizacji poprzez kontakt z jednym pracownikiem.

    Ale jezeli ytuacja taka jest powtarzalna to juz świadczy o firmie jako
    całosci.

    BTW. do każdej firmy, w tym i banku, można mieć jakies ale. I wszędzie tam
    pracują ludzie. Ci ludzie także piszą na grupach dyskusyjnych. I zapewne
    znaleźli się w sytuacji gdzie czegos nie wiedzieli, pomylili się etc.

    Darek



  • 13. Data: 2006-01-16 23:22:21
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Darek wrote:
    >> A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację
    >> odsetek jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
    >>
    >
    > Jest łatwym pytaniem, ale tylko czy dla pracownika infolinii? Jakoś
    > zawsze wolę zapytać w oddziale niż na infolini. Opinię o wszelakich
    > infoliniach podałem powyżej. Zestaw pytań - zestaw odpowiedzi.

    A nie dziwi cie to, że ludzie się do tego przyzwyczaili i traktują jako
    normalne, choć nie powinni?
    Dlatego to się nieprędko zmieni. Jakie wymagania taka obsługa.

    >> I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i
    >> nie wiem czemu go tak bronisz.
    >
    > I tak w ogóle przeczytaj moją odpowiedź na posta Darka G. Cały czas
    > odnoszę sie do postrzegania organizacji poprzez kontakt z jednym
    > pracownikiem.

    Są szkolenia i różne formy sprawdzania pracowników czy te szkolenia
    wykorzystuja w pracy. DOBRA firma dba o to, żeby pojedynczy pracownik
    nie psuł opinii o firmie i nie zaprzepaszczał milionów wydawanych na
    tworzenie wizerunku. Głupia firma pozwala, żeby debilny pracownik nie
    wykraczający inteligencją i wiedzą poza kartkę z pytaniami i
    odpowiedziami był pierszą linią kontaktu z klientem.
    Tu mowa o BPH. Jakkolwiek nie pochwalam ostatnich działań banku to są
    przebłyski nadziei - o ile klient da do zrozumienia, że WYMAGA. Jest
    możliwe, żeby kierownik zaprosił do oddziału i poinformował, że
    zlikwidowali opłatę za wydana kartę, zadbał o zwrot nieanależnie
    pobranej prowizji, zadzwonił i o tym poinformował, itp. (a to tylko
    srebrny sezam i nienajwyższe obroty). To jest dobre i to trzeba
    pochwalić (niestety najgłupsze decyzje podejmują prezesi, bo mają w
    dupie odczucia klientów - o te musi dbać kadra na dole - choć rzuca się
    jej kłody pod nogi).
    Trzeba WYMAGAĆ. Bierny klient, to zły klient. Ani nie zmusza banku do
    podnoszenia standardów, ani nie dba tak naprawdę o swoje interesy. Nie
    akceptuj mierności i nienormalności, bo je utrwalasz. Może to zabrzmi
    patetycznie ale rzeczywistość wokół nas - także rzeczywistość w
    instytucjach MY tworzymy. Pojedyncze "upierdliwe" jednostki potrafią
    czasem sporo namieszać i zmienić na dobre. Może kiedyś sobie powiesz, że
    przeczołgując panią/pana w infolinii, a potem jej/jego przełożonego albo
    jeszcze kogos wyżej, poprawiłeś istotnie sposób obsługi klienta :)
    Może wówczas nie będą sadzać najgłupszych i niedouczonych amatorów przy
    telefonie.



    --
    Pozdrawiam
    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."


  • 14. Data: 2006-01-19 17:59:11
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Przemek napisał(a):

    > I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie
    > wiem czemu go tak bronisz.
    >
    Właśnie! Demokracja jest! Skoro większość mówi, że bank jest do dupy, to
    bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!

    Pozdrawiam

    PshemeK


  • 15. Data: 2006-01-19 20:23:39
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!

    To ja poproszę o pokutę

    Darek



  • 16. Data: 2006-01-22 09:01:47
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Darek napisał(a):
    >> bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
    >
    > To ja poproszę o pokutę
    >
    > Darek
    >
    >
    Za pokutę załóż sobie konto sezam standard w BPH w full opcji (internet,
    telefon, WAP itp..
    I kup telefon na abonament w Erze ... bez promocji...

    Pozdrawiam

    MroowA


  • 17. Data: 2006-01-22 09:02:38
    Temat: Re: bpeh i sezammax
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Darek napisał(a):
    >> bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
    >
    > To ja poproszę o pokutę
    >
    > Darek
    >
    >
    Za pokutę załóż sobie konto sezam standard w BPH w full opcji (internet,
    telefon, WAP itp..
    I kup telefon na abonament w Erze ... bez promocji...

    Pozdrawiam

    PshemeK

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1