-
11. Data: 2006-01-16 20:19:25
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Darek napisał(a):
>>wyszkolenie... Piszę to z praktyki - sam odpowiadam za to co mówią moi
>>pracownicy.
>
>
> OK, ale czy jesteś pewny że Ty i Twoi podwładni wszystko wiedzą doskonale?
> Czy w ogóle pojedyncza osoba i każda w organizacji wiedzą dokładnie
> wszystko? Jakoś mi się nie wydaje.
>
> Darek
>
>
A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację
odsetek jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie
wiem czemu go tak bronisz.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
12. Data: 2006-01-16 20:48:24
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
> A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację odsetek
> jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
>
Jest łatwym pytaniem, ale tylko czy dla pracownika infolinii? Jakoś zawsze
wolę zapytać w oddziale niż na infolini. Opinię o wszelakich infoliniach
podałem powyżej. Zestaw pytań - zestaw odpowiedzi.
> I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie wiem
> czemu go tak bronisz.
I tak w ogóle przeczytaj moją odpowiedź na posta Darka G. Cały czas odnoszę
sie do postrzegania organizacji poprzez kontakt z jednym pracownikiem.
Ale jezeli ytuacja taka jest powtarzalna to juz świadczy o firmie jako
całosci.
BTW. do każdej firmy, w tym i banku, można mieć jakies ale. I wszędzie tam
pracują ludzie. Ci ludzie także piszą na grupach dyskusyjnych. I zapewne
znaleźli się w sytuacji gdzie czegos nie wiedzieli, pomylili się etc.
Darek
-
13. Data: 2006-01-16 23:22:21
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
Darek wrote:
>> A tak w ogóle to czy nie wydaje Ci się, że pytanie o kapitalizację
>> odsetek jest dość łatwym pytaniem (jak dla pracownika banku).
>>
>
> Jest łatwym pytaniem, ale tylko czy dla pracownika infolinii? Jakoś
> zawsze wolę zapytać w oddziale niż na infolini. Opinię o wszelakich
> infoliniach podałem powyżej. Zestaw pytań - zestaw odpowiedzi.
A nie dziwi cie to, że ludzie się do tego przyzwyczaili i traktują jako
normalne, choć nie powinni?
Dlatego to się nieprędko zmieni. Jakie wymagania taka obsługa.
>> I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i
>> nie wiem czemu go tak bronisz.
>
> I tak w ogóle przeczytaj moją odpowiedź na posta Darka G. Cały czas
> odnoszę sie do postrzegania organizacji poprzez kontakt z jednym
> pracownikiem.
Są szkolenia i różne formy sprawdzania pracowników czy te szkolenia
wykorzystuja w pracy. DOBRA firma dba o to, żeby pojedynczy pracownik
nie psuł opinii o firmie i nie zaprzepaszczał milionów wydawanych na
tworzenie wizerunku. Głupia firma pozwala, żeby debilny pracownik nie
wykraczający inteligencją i wiedzą poza kartkę z pytaniami i
odpowiedziami był pierszą linią kontaktu z klientem.
Tu mowa o BPH. Jakkolwiek nie pochwalam ostatnich działań banku to są
przebłyski nadziei - o ile klient da do zrozumienia, że WYMAGA. Jest
możliwe, żeby kierownik zaprosił do oddziału i poinformował, że
zlikwidowali opłatę za wydana kartę, zadbał o zwrot nieanależnie
pobranej prowizji, zadzwonił i o tym poinformował, itp. (a to tylko
srebrny sezam i nienajwyższe obroty). To jest dobre i to trzeba
pochwalić (niestety najgłupsze decyzje podejmują prezesi, bo mają w
dupie odczucia klientów - o te musi dbać kadra na dole - choć rzuca się
jej kłody pod nogi).
Trzeba WYMAGAĆ. Bierny klient, to zły klient. Ani nie zmusza banku do
podnoszenia standardów, ani nie dba tak naprawdę o swoje interesy. Nie
akceptuj mierności i nienormalności, bo je utrwalasz. Może to zabrzmi
patetycznie ale rzeczywistość wokół nas - także rzeczywistość w
instytucjach MY tworzymy. Pojedyncze "upierdliwe" jednostki potrafią
czasem sporo namieszać i zmienić na dobre. Może kiedyś sobie powiesz, że
przeczołgując panią/pana w infolinii, a potem jej/jego przełożonego albo
jeszcze kogos wyżej, poprawiłeś istotnie sposób obsługi klienta :)
Może wówczas nie będą sadzać najgłupszych i niedouczonych amatorów przy
telefonie.
--
Pozdrawiam
Leszek
Cytat roku:
"The IRS Mission
Provide America's taxpayers top quality service by helping them
understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
law with integrity and fairness to all."
-
14. Data: 2006-01-19 17:59:11
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: PshemeK <p...@o...pl>
Przemek napisał(a):
> I tak w ogóle to poczytaj grupę jakie opinie o tym banku panują i nie
> wiem czemu go tak bronisz.
>
Właśnie! Demokracja jest! Skoro większość mówi, że bank jest do dupy, to
bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
Pozdrawiam
PshemeK
-
15. Data: 2006-01-19 20:23:39
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
> bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
To ja poproszę o pokutę
Darek
-
16. Data: 2006-01-22 09:01:47
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: PshemeK <p...@o...pl>
Darek napisał(a):
>> bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
>
> To ja poproszę o pokutę
>
> Darek
>
>
Za pokutę załóż sobie konto sezam standard w BPH w full opcji (internet,
telefon, WAP itp..
I kup telefon na abonament w Erze ... bez promocji...
Pozdrawiam
MroowA
-
17. Data: 2006-01-22 09:02:38
Temat: Re: bpeh i sezammax
Od: PshemeK <p...@o...pl>
Darek napisał(a):
>> bank jest do dupy! I basta! I nie waż się twierdzić inaczej!
>
> To ja poproszę o pokutę
>
> Darek
>
>
Za pokutę załóż sobie konto sezam standard w BPH w full opcji (internet,
telefon, WAP itp..
I kup telefon na abonament w Erze ... bez promocji...
Pozdrawiam
PshemeK