  • 11. Data: 2004-12-28 20:02:54
    Temat: Re: bph podnioslo prowizje?
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Jacek wrote:

    > 27-12-2004 Opłata za skrzynkę pocztową - 10/2004
    > 27-12-2004 Opłata za skrzynkę pocztową - 11/2004

    U mnie to samo, nawet nie miałem wtedy skrzynki!

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 12. Data: 2004-12-29 12:32:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Ralf"

    > U mnie to samo, nawet nie miałem wtedy skrzynki!

    a u mnie calkiem odwrotnie:
    mam dzialajaca skrzynke a rachunek zamkniety z rok temu
    ciekawe z czego pobiora :-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-12-29 17:10:25
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    blad wrote:
    >>> 27-12-2004 Opłata za skrzynkę pocztową - 10/2004

    > a u mnie calkiem odwrotnie:
    > mam dzialajaca skrzynke a rachunek zamkniety z rok temu
    > ciekawe z czego pobiora :-)

    No to juz wiem za co zapłaciłem ;P

    pozdrawiam
    Ralf

  • 14. Data: 2004-12-29 21:12:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Ralf"

    > No to juz wiem za co zapłaciłem ;P

    no jasne, pewnie za moja skrzynke :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-12-30 13:28:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Data wysłania wiadomości: 29-12-2004
    Informacja o opłatach za korzystanie ze skrzynki pocztowej.

    Szanowni Państwo,

    W związku z wprowadzeniem opłaty za użytkowanie skrzynki pocztowej w ramach
    Systemu Internetowego Sez@m została uruchomiona funkcjonalność pozwalająca na
    ustawienie rachunku do pobierania w/w opłaty.

    Usługa dostępna jest :

    dla Klientów Indywidualnych - z poziomu Moich Finansów - Moja Poczta
    dla Klientów Biznesowych - z poziomu Moich Finansów - Moja Poczta (tylko opcja
    informacyjna) oraz z poziomu Administratora.

    Informujemy, że do końca bieżącego miesiąca zostaną pobrane opłaty za
    użytkowanie skrzynki pocztowej w październiku i listopadzie 2004 r.

    Jacek

  • 16. Data: 2004-12-30 18:15:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek"
> [...]
    > Systemu Internetowego Sez@m została uruchomiona funkcjonalność
    > pozwalająca na
    > ustawienie rachunku do pobierania w/w opłaty.

    mozna sobie chyba zmienic, a ustawienie jakies pewnie kazdemu z
    zalozenia wpisali
    chyba koniec mojego konta bez rachunku :(
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-12-30 20:14:39
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Jacek"

    > mozna sobie chyba zmienic, a ustawienie jakies pewnie kazdemu z
    > zalozenia wpisali
    > chyba koniec mojego konta bez rachunku :(

    no z założenia opłata pobierana jest
    z konta w bph, jak nie wpisywałeś innego
    (a niby jak skoro nie masz rachunku od roku)
    to skąd mieliby pobrać? :)

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 18. Data: 2004-12-31 17:23:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 26 Dec 2004 23:50:33 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >U mnie to samo (+ prowizja za debet). Wydaje mi się, że to właśnie skrzynka.
    A u mnie (rach. firmowy) jest napisane:

    Konto opłat za użytkowanie skrzynki pocztowej: nieustawione

    W tym momencie funkcjonalność konta pocztowego została ograniczona.
    Prosimy o wskazanie rachunku do pobierania opłaty za użytkowanie
    skrzynki pocztowej. Po ustawieniu rachunku do pobierania opłat za
    użytkowanie skrzynki, konto pocztowe uzyska pełną funkcjonalność.

    i oplata za niepelna funkcjonalnosc nie jest jeszcze pobrana.
    A jak pobiora to bede reklamowal :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!