-
1. Data: 2005-03-03 14:11:54
Temat: brak cennika uslug
Od: "Krab" <_...@k...pl__>
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
46.html
teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
co wy na to ?
-
2. Data: 2005-03-03 14:47:14
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Krab <_...@k...pl__> wrote:
> co wy na to ?
Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
placowh banku,zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy (czyli nie musisz nic
podpisywac), albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie np.
14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie
-
3. Data: 2005-03-03 15:09:08
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>
Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-03-03 15:47:
> Krab <_...@k...pl__> wrote:
>
>>co wy na to ?
>
>
> Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
Akurat ten zapis jest klauzulą niedozwoloną.
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
Kontakt JID: k...@j...aster.pl
-
4. Data: 2005-03-03 15:21:16
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> Akurat ten zapis jest klauzulą niedozwoloną.
Dlatego jest stosowany z innymi :)
-
5. Data: 2005-03-03 15:29:18
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
> placowh banku
klauzula niedozwolona
art.384 i 384[1] kc
> zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy
ani trochę... :)
> albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie np.
> 14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie
jakiej informacji?
KG
-
6. Data: 2005-03-03 16:14:06
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
kam <X#k...@w...pl#X> wrote:
> jakiej informacji?
Zmiany TOiP
-
7. Data: 2005-03-03 17:49:51
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "Krab" <_...@k...pl__>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości
> > co wy na to ?
>
> Ze podpisujac regulamin wiesz, ze aktualne taryfy oplat znajduja sie w
> placowh banku,zmiana TOiP nie oznacza zmian umowy (czyli nie musisz nic
> podpisywac), albo ze brak wypowiedzenia prowadzenia rachunku w terminie
np.
> 14 dni od dostarczenia informacji z wyciagiem oznacza ich zaakceptowanie
jestes pewny ze tpsa nie ma takiej klauzuli w umowie ? (ja jej nie znam)
-
8. Data: 2005-03-03 18:08:47
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Krab <_...@k...pl__> wrote:
> jestes pewny ze tpsa nie ma takiej klauzuli w umowie ? (ja jej nie
> znam)
Tepsa raczej nie ma, banki maja
-
9. Data: 2005-03-03 18:40:19
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: "K.K." <e...@d...pl>
Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
news:d0767k$jdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
46.html
> teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
> klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
> proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
> banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
> uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
> co wy na to ?
>
>
Można, ale powodem do roszczeń może być brak cennika przy zawieraniu umowy
rachunku (art.54 ustawy Prawo Bankowe), lub później w przypadku braku
cennika w miejscu, w którym przeprowadza się czynności bankowe (art. 111
ustawy Prawo Bankowe). Tym samym 'standard' jest w zgodzie w wymogami
stawianymi przez prawo.
-
10. Data: 2005-03-03 18:52:38
Temat: Re: brak cennika uslug
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Krab napisał(a):
> teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
> klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
> proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
> banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
> uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
> co wy na to ?
Oczywiście że można.
KG