  • 1. Data: 2005-09-06 13:06:03
    Temat: brak dostepu do mBank via WAP przez najnowsze telefony z WAP 2.0
    Od: "skałka" <s...@p...onet.pl>

    Moze troche NTG ale ...

    Przestrzegam jesli chcecie kupic nowa komorke i chcecie miec dostep do
    mBanku prze WAP...

    Wlasnie nabylem NOKIE 6230 i ... z tak nowym telefonem (juz pol roku na
    rynku) mBank nie dziala :(

    Dzwonilem ... powiedzieli ze ich system nie obsluguje najnowszego WAP 2.0
    Kiedy bedzie dzialac ... nie wiadomo.

    echhhhhh ....

    moze ten post ich przyspieszy ...

    pozdr
    skała

  • 2. Data: 2005-09-06 13:12:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    skałka wrote:
    > Kiedy bedzie dzialac ... nie wiadomo.

    Kiedy? Nigdy :)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-06 18:17:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Moze troche NTG ale ...
    >
    > Przestrzegam jesli chcecie kupic nowa komorke i chcecie miec dostep do
    > mBanku prze WAP...
    Cóż, ten kanał dostępu nie jest rozwijany już od kilku lat,
    chcesz mBank w telefonie - musisz mieć tel. w Erze i zainstalować mSima

    > Kiedy bedzie dzialac ... nie wiadomo.
    Wiadomo i to dokładdnie - już nigdy.

    > echhhhhh ....
    > moze ten post ich przyspieszy ...
    oj naiwny ...

    > pozdr
    > skała

    & St.

  • 4. Data: 2005-09-06 22:57:47
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cóż, ten kanał dostępu nie jest rozwijany już od kilku lat,
    > chcesz mBank w telefonie - musisz mieć tel. w Erze i zainstalować mSima

    Mnie Era nieźle załatwiła:
    Miałem mBankiEra na SIMie i nagle zachciało mi się dwóch kart z tym samym
    numerem. Zamówiłem EraTandem. I jakież było moje zdziwienie po odpaleniu
    kart - brak aplikacji STK na kartach, czyli koniec mBankówEra. Najgorsze
    było to że nikt mnie nie poinformował o tym przy zakupie, a robiłem to w
    salonie firmowym, podkreślając że używam tej usługi. Podejrzewam, że
    obsługujący nawet nie wiedział o tym że Tandem nie obsługuje aplikacji STK.

    Tak więc przestrzegam przed wygodnictwem i posiadaniem dwóch telefonów z tym
    samym numerem w Erze.

    Dawid