  • 11. Data: 2003-11-11 18:40:16
    Temat: Re: brak online'owości mbank- euronet w dni wolne?
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bor9u8$f5m$1@news.onet.pl...

    > Skoro zauważyłeś niezgodność środków dostępnych na swoim koncie ze stanem
    > jaki powinien być, to powinieneś ją zgłosić. Poza tym być może (nie na
    > pewno) mLinka będzie coś wiedziała dlaczego się nie udało zapłacić.

    Właśnie się dowiedziałem na m-czacie że do 17:58 mieli problemy z
    autoryzacją i dzisiejsze blokady mają być najpóźniej jutro rano ściągnięte.

    Dobrze wiedzieć, thx.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę "Podróży".
    Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 12. Data: 2003-11-11 18:45:45
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:borago$8ts$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie się dowiedziałem na m-czacie że do 17:58 mieli problemy z
    > autoryzacją i dzisiejsze blokady mają być najpóźniej jutro rano
    ściągnięte.

    Już mam pieniądze z powrotem. Blokady zdjęte. Tylko czemu tak jest że jak
    tylko mBank ma jakąś awarię to właśnie wtedy ja muszę wypłacać/płacić kartą.
    Nawet jak problemy są tylko przez parę minut...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 13. Data: 2003-11-11 18:54:07
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

> [...]
    kartą.
    > Nawet jak problemy są tylko przez parę minut...

    Patrz odpowiedź Figaro na pierwszy post - miałeś pecha

    Pozdrawiam

    Marek

  • 14. Data: 2003-11-11 20:42:53
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...WYTNIJ.pl>

    > Już mam pieniądze z powrotem. Blokady zdjęte. Tylko czemu tak jest że jak
    > tylko mBank ma jakąś awarię to właśnie wtedy ja muszę wypłacać/płacić kartą.
    > Nawet jak problemy są tylko przez parę minut...

    Czary Panie, Czary!
    Ciesz się, że Cię nie dopadło kiedy stałeś w kolejce w supermarkecie z
    wózkiem wyładowanym 2-tygodniowymi zakupami :^) Ja miałem taki problem z
    kartą BZWBK i akurat delfinek mnie wyciągnął z opresji, ale jednak wypadki
    chodzą po ludziach.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 15. Data: 2003-11-12 11:44:48
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > że jak tylko mBank ma jakąś awarię to właśnie wtedy ja muszę
    > wypłacać/płacić kartą. Nawet jak problemy są tylko przez parę

    Każdy bank miewa awarie. Dlatego warto mieć dwie karty różnych
    banków...

  • 16. Data: 2003-11-12 15:10:50
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> nagryzmolił(a) w
    news:87y8uln74f.fsf@cauchy.softax.local :

    > Każdy bank miewa awarie. Dlatego warto mieć dwie karty różnych
    > banków...

    Ależ ja kart mam chyba ze 4 czy 5. Tylko gorzej z pieniędzmi na nich....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 17. Data: 2003-11-12 16:25:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Ależ ja kart mam chyba ze 4 czy 5. Tylko gorzej z pieniędzmi na
    > nich....

    No to ratuje chyba tylko kredytowa (z ściśle stosowaną zasadą
    spłacania zadłużenia nim wejdą odsetki)...

  • 18. Data: 2003-11-15 01:30:38
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Marcin Lubojański napisał:
    > Witam
    > Czy w dni wolne mBank jest off-line w stosunku do euronetu?

    A może chciałeś zapłacić kartą podczas słynnej przerwy konserwacyjnej
    systemu on-line kiedy nie dało się autoryzować transakcji?

    K.