  • 1. Data: 2003-06-03 15:36:25
    Temat: brak środków na rachunku
    Od: "Krzysiek" <c...@w...pl>

    Cześć:)
    Mam pytanie:
    Jak długo (średnio), ile wynosi okres po którym bank likwiduje rachunek
    bankowy swojego klienta jeżeli brak na nim jakichkolwiek środków? Czy zależy
    to od danego banku? Z góry dzięki za informacje.
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-06-03 15:53:54
    Temat: Re: brak środków na rachunku
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zależy
    > to od danego banku? Z góry dzięki za informacje.

    Pzreważnie jest to zapisane w regulaminie prowadzenia rachunku.
    Moze być 3 miesiące, a może 2 lata ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-04 06:11:29
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    zależy
    > to od danego banku? Z góry dzięki za informacje.

    Zwkle w regulaminie jest mowa o 3 miesiacach, ale banki bardzo rzadko
    likwiduja. Czesc najpierw wysyla pytanie czemu sie nei korzysta i zacheca do
    korzstania

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-06-04 08:08:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <
> [...]
    zależy
    > to od danego banku? Z góry dzięki za informacje.

    nie widzialem by jakis bank w regulaminie uzaleznial ten termin od wysokosci
    salda
    saldo 0 wrecz moze utrudnic taka likwidacje.
    z praktyki wiem ze trwa to od 2 tygodni (chyba tak bylo w KB) do 2 miesiecy
    (BZ WBK) ale zawsze zalatwialem to nastepujaco:
    - pozostawienie na rachunku ok 20 zl
    - wizyta w banku, pismo z prosba o likwidacje r-ku (biore potwierdzona
    kopie) i przelanie resztki z rozliczen na wskazane konto w innym banku
    - bank czasem od reki zamyka konto w systemie informatycznym - np w citi,
    jak dysponent umie ;-)) ale i tak trzeba cekac czy nie splynie jakas
    platnosc kartą (karty deklaruję do zastrzezenia)
    - oczekiwanie regulaminowy czas az resztka przelynie do innego banku
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-06-08 03:13:57
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Kazimierz wrote:
> [...]

    Mnie wypowiedział BZ WBK :) I słusznie zresztą, bo konto nie było
    używane.
    Bardzo się natomiast zdziwiłem, jak zobaczyłem pismo od nich, że
    zamykają mi rachunek o numerze... "ze względu na brak obrotów" - tu plus
    dla nich, że nie "kiszą" takiego konta dla statystyk.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl