  • 1. Data: 2009-10-16 10:24:26
    Temat: brawo BZWBK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Za reakcję w stosunku do PZPN.

  • 2. Data: 2009-10-16 11:02:58
    Temat: Re: brawo BZWBK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:24:26 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Za reakcję w stosunku do PZPN.

    Jako, że piątek:

    http://www.youtube.com/watch?v=YDh5UHS1ZTg

    Cóż można dodać? Że mimo tylu lat dalej nic się nie zmieniło? Że ekipa
    Many i Materny to ponad czasowa wyrocznia? ;)

    Dla mnie (Za chwilę dalszy ciąg programu) zawsze byli ponadprzeciętni,
    szczególnie patrząc na ówczesne produkcje, a jak mówi przysłowie "Lepiej
    się śmiać niż płakać" - nawet w przypadku tak patologicznym i
    beznadziejnym jak PZPN hłe hłe.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2009-10-16 11:34:27
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Jako, że piątek:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=YDh5UHS1ZTg
    >
    > Cóż można dodać? Że mimo tylu lat dalej nic się nie zmieniło? Że ekipa
    > Many i Materny to ponad czasowa wyrocznia? ;)

    Uwielbiam ten skecz :) a drużyna pana Manna już dawno wywalczyła
    "miszcza" w kategorii dowcipu - dożywotnio :)

  • 4. Data: 2009-10-16 14:17:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Za reakcję w stosunku do PZPN.

    O co chodzi ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-10-16 14:47:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > O co chodzi ?

    O znaną kwestię zdjęcia reklam.
    http://prasa.bzwbk.pl/11245

    Kibicem wprawdzie specjalnie nie jestem, ale reakcja banku bardzo mi się
    podoba.

  • 6. Data: 2009-10-17 19:15:36
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > O znaną kwestię zdjęcia reklam.
    > http://prasa.bzwbk.pl/11245
    >
    > Kibicem wprawdzie specjalnie nie jestem, ale reakcja banku bardzo mi się

    Mnie rowniez. Dlatego lubie BZWBK.
    No i za dobra karte Visa.

  • 7. Data: 2009-10-18 18:48:27
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    To tylko biznes.
    Raczej nie tyle solidaryzowanie się z kibicami, co niechęć uczestniczenia w
    blamażu i bycia z nim kojarzonym.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-10-19 16:04:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 20:48:27 +0200, Mariusz napisał(a):

    > To tylko biznes.
    > Raczej nie tyle solidaryzowanie się z kibicami, co niechęć uczestniczenia w
    > blamażu i bycia z nim kojarzonym.

    IMHO bardziej okazja do wypromowania się na ogólnej niechęci do PZPN.

    Coś jak ostatnie wybory parlamentarne ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2009-10-19 16:26:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > IMHO bardziej okazja do wypromowania się na ogólnej niechęci do PZPN.
    >
    > Coś jak ostatnie wybory parlamentarne ;-)

    Ale to bardzo fajny sposób auto-promocji.

    Jawne opowiedzenie się po jednej ze stron. Na mnie dla przykładu zrobiło to
    bardzo sympatyczne wrażenie.

    Ogólnie działania promocyjne BZWBK wydają mi się jednymi z najlepszych wśród
    polskich banków. Gdyby jeszcze nie te średniowieczne procedury i
    ortodoksyjność...