  • 31. Data: 2009-12-29 19:44:46
    Temat: Re: P...y ZUS
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:1ct1g5c94oss0$.dlg@kojer.kojer

    :)

    > No ale PL to nie It.

    He he he właśnie to piszę - jeszcze większy kocioł niż u nas :)

    Otóż to.

  • 32. Data: 2009-12-29 19:53:32
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2009-12-29 19:53, Kamil Jońca pisze:
    > "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Przytoczony przeze mnie fragment jakby temu przeczył.
    > Podasz może źródło?
    Może w CNN ujawnili tylko tę drugą część prawdy :)
    http://www.youtube.com/watch?v=IlVk_nKZUwI

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 33. Data: 2009-12-29 19:55:56
    Temat: Re: btw...
    Od: rafal <r...@n...none>

    dogadaliśmy się :)

  • 34. Data: 2009-12-29 20:21:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "monter.FM" <s...@m...fm> writes:

    > Może w CNN ujawnili tylko tę drugą część prawdy :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=IlVk_nKZUwI

    Eh, nawet mi sie nie chce tego komentować.
    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 35. Data: 2009-12-29 20:38:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bzdreg pisze:
    > Chcę wylać trochę żółci, a co...

    http://www.joemonster.org/art/6843/Noworoczne_zyczen
    ia_dla_ZUS_u

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2009-12-29 21:02:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhdpc9$jr2$2@news.onet.pl

    > http://www.joemonster.org/art/6843/Noworoczne_zyczen
    ia_dla_ZUS_u

    6+ :)

  • 37. Data: 2009-12-30 00:28:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Kois k...@h...pl ...

    > Przy pensji? Z kodeksu pracy.
    > Art. 84.
    > Pracownik nie może zrzec się prawa do wynagrodzenia ani przenieść tego
    > prawa na inną osobę.

    A jak jestem pełnomocnikiem konta tej osoby?
    Zreszta - czy to jest przeniesienie prawa?

  • 38. Data: 2009-12-30 00:28:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rafal r...@n...none ...

    > I co dziewczyna ma zrobić jeśli
    > przepis jest głupi lub ktoś wydał obowiązującą głupią interpretację
    > przepisów która nie spodoba się Valdiemu? Żeby było śmieszniej to
    > paniusie siedzące na pietrze i rozpatrujące wnioski testów ze znajomości
    > prawa nie mają... a kto dostanie joby za ich decyzje?

    dobre pytanie.
    Kiedys czesto w skarbówkach, jak mi jedna paniusia z druga tłumaczyły cos,
    ze to jest głupie ale "taki jest przepis" alb "takie maja zarządzenie"
    prosiłem o podanie tego przepisu (i juz był kłopot) a jak tłumaczyły sie
    "zarządzeniami" to juz w ogole od razu sie wycofywały.
    Ale powstaje tez pytanie - jezeli przepis jest zły - kto ma dac znac o tym
    szefowi/ustawodawcy? Cały problem z ZUS zaczyna sie od tego, ze tego
    systemu nikt normalny nie rozumie. Tysiace roznych stawek, deklaracje
    wygladajace w ten sposób, ze tylko panie z ZUSu je rozumieja... nic
    dziwnego ze ludzie sie denerwuja.
    A jezeli sa takie testy to tym bardziej jestem w szoku, bo pamietam, jak
    przynajmniej dwa razy panienki z okienka poinformowały mnie "o głupotach".

  • 39. Data: 2009-12-30 00:28:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > rachunku podany przez pracownika ale jako odbiorcę zawsze wpisze tego
    > konkretnego. Tak samo jak nie wypłaci (przynajmniej teoretycznie) w

    a jak kolega bedzie miał upowaznienie?

  • 40. Data: 2009-12-30 09:08:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:28:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A jak jestem pełnomocnikiem konta tej osoby?
    > Zreszta - czy to jest przeniesienie prawa?

    Pracodawcy nie obchodzi czyje to konto. Pracodawcy wystarczy dowolny numer
    konta podany przez pracownika. Ale przelew pójdzie _na jego nazwisko_, to
    czy bank taki przelew na pełnomocnika przyjmie to inna sprawa. Z punktu
    widzenia pracodawcy sprawa jest czysta, wypłacił danemu pracownikowi.

    --
    Kojer