  • 1. Data: 2004-01-16 10:48:46
    Temat: bylo: jaki jest algorytm naliczania odsetek na kk ? :)
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    witam

    zapytałem bank (raiffeisen) jak oni to liczą,
    i tak:
    Zgodnie z par. 31 Regulaminu kart kredytowych:
    1. Odsetki od wykorzystanego Limitu kredytowego (salda zadłużenia)
    naliczane sq w oparciu o średnie dzienne saldo zadłużenia na Koncie
    Karty.
    2. Odsetki od wykorzystanego Limitu kredowego nie sq naliczane w
    przypadku spłaty całego zadłużenia przed upływem Terminu płatności.
    3. Przepis, o którym mowa w ust. 2 nie dotyczy zadłużenia powstałego w
    wyniku realizacji przez Użytkownika Karty wypłat gotówki. W przypadku
    wypłat gotówki odsetki naliczane sq od dnia rozliczenia przez Bank
    danej transakcji.
    4. W przypadku częściowej spłaty zadłużenia w Terminie płatności lub w
    przypadku spłaty całego zadłużenia po Terminie płatności, odsetki od
    wykorzystanego Limitu kredytowego naliczane sq od następnego dnia po
    dacie zakończenia cyklu rozliczeniowego, w którym powstało zadłużenie,
    do dnia poprzedzajqcego całkowitq jego spłatę.

    Należne odsetki = średnie saldo zadłużenia z poprzedniego okresu x
    oprocentowanie dla okresu + średnie saldo zadłużenia z bieżącego
    okresu x oprocentowanie dla okresu

    tak że % nie jest liczony od dnia transakcji :D

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2004-01-16 20:06:48
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Jurgen wrote:

    > tak że % nie jest liczony od dnia transakcji :D

    no oczywiscie ze od dnia transakcji poniewaz wtedy pozyczyles pieniadze
    od banku.

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-01-17 14:02:13
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Fri, 16 Jan 2004 21:06:48 +0100, Sebol <l...@s...pl> wrote:

    >no oczywiscie ze od dnia transakcji poniewaz wtedy pozyczyles pieniadze
    >od banku.

    kurcze, rzeczywiscie, jak ja to czytalem, heeeeh, mea culpa, :)

    --
    pozdrawiam
    Jurek