  • 11. Data: 2009-09-24 17:36:19
    Temat: Re: było millenium gdzie teraz (ponownie)
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    > za pobranie kasy z debetu w koncie placi natychmiast
    > za kk płaci dopiero po okresie bezodsetkowym

    No chyba, że założy konto w Citibanku z linią kredytową:

    "Jeżeli w danym miesiącu będziesz zadłużony do 7 dowolnie wybranych
    dni kalendarzowych,
    nie zapłacisz żadnych odsetek - oprocentowanie linii kredytowej
    wyniesie 0%." - czyli debety do 7 dni są "gratis".
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=lk_ci
    tibank

    To tylko taka ciekawostka, bo sama linia kredytowa jest droga 1,75%
    rocznie minimum 50pln plus jeszcze opłaty za ROR.

  • 12. Data: 2009-09-24 17:40:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > może i nie dużo,
    > ale może znasz bank ktory bierze mniej?
    > lub w tej kwocie ma lepszy procent

    Nie znam. Czy warto szukać dalej skoro znalazłeś produkt, który kosztuje
    tyle co pizza albo jeden drink ? Ja bym dalej nie szukał.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-09-24 17:53:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Wrz, 19:02, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Dobra, poddaję się. Chyba nie rozumiem podstaw działania kk.

    Ty zwłaszcza nie masz pojecia, jak działają karty. Dlatego pewnie
    wysypują Ci się z klaserka, anie z portfela..;-)

  • 14. Data: 2009-09-25 06:43:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 19:00:03 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > więc jak sobie pokupuje coś w wakacje spłaci 2 miesiące później
    > to w kk zapłaci 1mc x 3000 * 18 %
    > a w debecie 2mc x 3000 * 14,50%
    >
    > więc jakby nie liczyć debet jest gorszy, dzieki tobie wiem jak to
    > wytłumaczyć nie bardzo kumatej siostrze

    Hmmm ciekawie to sobie tłumaczysz, ale chyba działania kk to do końca sam
    nie rozumiesz. Może jednak siostrze nie doradzaj, bo ja na lewe sanki
    wsadzisz.
    Uważam, że siostra dobrze robi i po prostu nie korzysta z produktów,
    których zasady działania, są dla niej nie do końca zrozumiałem. Jakby
    wszyscy tak robili, to ile by było mniej postów na grupie ;)

    Xenocide