  • 1. Data: 2003-03-06 10:33:52
    Temat: bzwbk - brak minimalnych wplywow
    Od: Piotr Antczak <p...@p...onet.pl>

    Mam konto w bzwbk ale coraz rzadziej go uzywam
    W zwiazku z tym mam pytanie: co sie stanie, jezeli
    comiesieczne wplywy na konto spadna z wymaganych
    przez bank 500 PLN do 7 PLN (czyli tyle co miesieczna
    oplata za prowadzenie).

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2003-03-06 11:00:40
    Temat: Re: bzwbk - brak minimalnych wplywow
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Antczak wrote:

> [...]
    > comiesieczne wplywy na konto spadna z wymaganych
    > przez bank 500 PLN do 7 PLN (czyli tyle co miesieczna
    Nic. Co najwyżej gdy później będzesz starał sie o kredyt lub KK to
    stwierdzą że nie masz dochodów i nie przyznają.

    KJ

  • 3. Data: 2003-03-06 11:01:42
    Od: Piotr Antczak <p...@p...onet.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Nic. Co najwyżej gdy później będzesz starał sie o kredyt lub KK to
    > stwierdzą że nie masz dochodów i nie przyznają.

    Przecież o kredyt można się starać i bez konta, posiadacze konta mają
    natomiast 1% obniżkę prowizji.

    Miesięczny dochód 2000 PLN ze stałej umowy o pracę nie powinien liczyć
    się bardziej niż to, że co miesiąc wpłacasz i wypłacasz 500 PLN?

  • 4. Data: 2003-03-06 11:20:06
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Antczak wrote:

> [...]
    >
    > Miesięczny dochód 2000 PLN ze stałej umowy o pracę nie powinien liczyć
    > się bardziej niż to, że co miesiąc wpłacasz i wypłacasz 500 PLN?

    Dlatego piszę "co najwyżej" :-) Bez żasdnej zgryźliwości czy podtekstów.
    KJ