  • 11. Data: 2009-07-29 13:57:06
    Temat: Re: bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 29 Lip, 14:30, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    >     1) Dlaczego w takim razie spłata karty kredytowej w BZWBK z konta w
    > BZWBK potrafi w porywach do 4 dni trwać? Np. spłata dokonana w piątek po
    > południu zaksięgowana jest dopiero w poniedziałek w godzinach
    > późnowieczornych.

    W przypadku spłaty kart kredytowych wykorzystywany jest inny system
    niż w przypadku przelewów pomiędzy kontami i z uwagi na to trwa to na
    przykład 1,5 doby.

    >     2) Dlaczego pomimo posiadania np. 10 kont oszczędnościowych, z poziomu
    > internetu mamy dostęp tylko do pierwszych 8 rachunków bankowych? Czy tak
    > ciężko to poprawić, że sytuacja taka trwa już kilkanaście mmiesięcy?

    Temat jest w Banku znany i postaramy się to poprawić.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 12. Data: 2009-07-29 18:59:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 06:57:06 -0700 (PDT), Zespol_BZWBK napisał(a):

    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Fajnie, ale to nei jest forum,
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 13. Data: 2009-07-30 21:30:33
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "Zespol_BZWBK" <Z...@b...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Temat jest w Banku znany i postaramy się to poprawić.

    Przy okazji możecie wprowadzić możliwość ustalania kolejności rachunków?
    Tutaj opisałem o co mi chodzi: news:h4eeja$aqe$1@inews.gazeta.pl

    ->piotr

  • 14. Data: 2009-07-31 10:17:19
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 30 Lip, 23:30, "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid> wrote:

    > Przy okazji możecie wprowadzić możliwość ustalania kolejności rachunków?
    > Tutaj opisałem o co mi chodzi:news:h4eeja$aqe$1@inews.gazeta.pl
    >
    > ->piotr

    Proponujemy zgłoszenie swojej propozycji w serwisie Bank Pomysłów
    (https://bankpomyslow.bzwbk.pl), gdzie klienci BZ WBK mogą zgłaszać
    swoje pomysły na rozwój bankowości elektronicznej.

  • 15. Data: 2009-11-22 10:44:00
    Od: "klient BZWBK" <rafal.wawrzon@WYTNIJ_TOgmail.com>

    [cytat]
    Przelewy z jednego rachunku na drugi w BZ WBK realizowane są
    natychmiastowo. Pieniądze widoczne są na rachunku odbiorcy z reguły w
    ciągu 30 sekund. W przypadku, gdy zlecenie przelewu zostanie przesłane
    w momencie, w którym system przetwarza dane (przeważnie w późnych
    godzinach nocnych) realizacja przelewu może zająć więcej czasu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
    odpowiedz
    [/cytat]

    Oczywiście po kontakcie z infolinią BZWBK pod numerem 0801 666 056 dowiecie się
    Państwo, iż nie jest to prawda. Maksymalny czas realizacji przelewów WEWNĘTRZNYCH w
    bankowości elektronicznej wynosi 24 godziny robocze, czyli w innych bankach są już w
    tym czasie obsłużone 3 sesje elixirowe z innych banków.

  • 16. Data: 2009-11-22 20:39:46
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Lis, 11:44, "klient BZWBK" <rafal.wawrzon@WYTNIJ_TOgmail.com>
    wrote:

> [...]
    bankowości elektronicznej wynosi 24 >godziny robocze, czyli w innych bankach są już w
    tym czasie obsłużone 3 sesje elixirowe z innych banków.

    "Maksymalny". Mi się nigdy nie zdarzyło tak długo czekać - zawsze max
    kilka sekund.