  • 21. Data: 2012-04-22 16:00:09
    Temat: Re: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-12 20:37, dwr pisze:
    > W dniu 2012-04-12 12:52, dwr pisze:
    > [...]
    [...]
    Karty działa jak należy.
    Na dodatkowy plus długi termin ważności - 01-2016 oraz 12-2015

  • 22. Data: 2012-04-22 21:50:49
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-22 16:00, dwr pisze:

    > [...]
    > Karty działa jak należy.
    > Na dodatkowy plus długi termin ważności - 01-2016 oraz 12-2015

    To może i ja się skuszę na te kartę. Zapasowa się przyda do zakupów w
    Internecie. Byle tylko rachunku w BZWBK nie zakładać, z którym to
    bankiem na początku kwietnia się ostatecznie rozstałem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 23. Data: 2012-04-23 11:29:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Apr 2012 21:50:49 +0200, Krystek napisał(a):

    > To może i ja się skuszę na te kartę. Zapasowa się przyda do zakupów w
    > Internecie. Byle tylko rachunku w BZWBK nie zakładać, z którym to
    > bankiem na początku kwietnia się ostatecznie rozstałem.

    Pamiętaj, że tam jest prawdopodobnie limit na pojedynczą transakcję 500
    zł - znaczy przynajmniej do tej pory był dla wszystkich kart pre-paid w
    BZWBK (sprawdź regulamin).
    Jeżeli chodzi o kartę do płacenia np. za bilety w Ryanair to lepsza jest
    MC pre-paid Auchan - całkowicie darmowa, całkiem dobre przeliczniki (na
    pewno lepsze niż BWBK), brak limitów transakcji. Jedyny mankament to
    doładowanie przelewem - trwa min. 2 dni (zazwyczaj 2-3). Aby mieć kasę od
    razu trzeba wpłacić bezpośrednio w Auchan. Taki urok czy też defekt ;)

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2012-04-23 15:24:09
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-23 11:29, xbartx pisze:

> [...]
    > doładowanie przelewem - trwa min. 2 dni (zazwyczaj 2-3). Aby mieć kasę od
    > razu trzeba wpłacić bezpośrednio w Auchan. Taki urok czy też defekt ;)

    Tak niestety są limity. VISA dla biletów się nie nada.
    DO innych celów VISA z pay24.pl jest ok.
    LImity to 500 zł na gotówkę dobową i 500 zł na jednorazową transakcję
    bezgotówkową.
    A przy okazji przetestowałem ładowanie karty nie brandowanej pay24 przez
    ich stronę. Szybko i darmo a nie jak ze strony banku przez bluecash.
    Podsumowując: do biletów lotniczych to jednak MC a do reszty celów ta
    VISA (pay24) się nada (bankomat gratis).

  • 25. Data: 2012-04-26 01:30:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-23 15:24, dwr pisze:
    > A przy okazji przetestowałem ładowanie karty nie brandowanej pay24 przez
    > ich stronę. Szybko i darmo a nie jak ze strony banku przez bluecash.

    O, to ciekawe. Nie ograniczyli tego tylko dla kart z puli wydanych przez
    Pay24? A kartę wydaną przez jaki bank doładowywałeś, jeśli to nie
    tajemnica? I jak prędko mogłeś na karcie dysponować wpłaconymi w ten
    sposób środkami?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2012-04-26 18:39:04
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-26 01:30, Krystek pisze:

> [...]
    > Pay24? A kartę wydaną przez jaki bank doładowywałeś, jeśli to nie
    > tajemnica? I jak prędko mogłeś na karcie dysponować wpłaconymi w ten

    Wg regulaminu to właśnie karty Pay24 mają taką cechę :)
    Na razie innych takich nie znalazłem.
    Do tego nie mają opłaty miesięcznej jak zwykłe BZ.
    Bardzo ładnie ładuje się przez stronę pay24.pl właśnie - sporo banków i
    od razu widoczne. I bezpłatne w przeciwieństwie do bluecasha
    Na razie mogę polecić.

    Kontakt z pay24.pl mailowy jest niemal natychmiastowy.

  • 27. Data: 2012-04-26 19:46:14
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-26 18:39, dwr pisze:
    > Bardzo ładnie ładuje się przez stronę pay24.pl właśnie - sporo banków i
    > od razu widoczne. I bezpłatne w przeciwieństwie do bluecasha
    > Na razie mogę polecić.

    Jeśli zasilaliście kartę z mBanku to czy coś Was może zaskoczyło podczas
    wyboru źródła finansowania transakcji? Niestety nie mogę tego sprawdzić...

    Osoby które wiedzą o co mi chodzi proszę o krótką odpowiedź: tak/nie.
    Osoby które nie wiedzą proszone są o niewerbalizowanie swoich domysłów ;)

  • 28. Data: 2012-04-27 14:40:03
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

    On 26 Kwi, 19:46, osa <o...@g...pl.ee> wrote:

> [...]
    >
    > Osoby które wiedzą o co mi chodzi proszę o krótką odpowiedź: tak/nie.
    > Osoby które nie wiedzą proszone są o niewerbalizowanie swoich domysłów ;)

    nie mialem czasu, ale ile bys musial miec tych kart i jak to potem ten
    tego ;-)

  • 29. Data: 2012-04-27 15:43:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 05:40:03 -0700, XYZ Anonimek napisał(a):

    > nie mialem czasu, ale ile bys musial miec tych kart i jak to potem ten
    > tego ;-)

    Na przykład darmowe wypłaty z bankomatów.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2012-04-27 19:18:15
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-27 15:43, xbartx pisze:

    > Na przykład darmowe wypłaty z bankomatów.

    i zdaje się, że roczny limit na kartę to 10k, wykup pieniądza
    elektronicznego w banku 12.9 (czy coś takiego) ;)