  • 11. Data: 2008-09-13 18:33:54
    Temat: Re: bzwbk - wariuje totalnie...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 17:21:47 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Kredytowa Allekarta nie ma i nigdy nie miała takiego miejsca w
    > transakcji do kliknięcia.
    > Jeżeli chodzi o co co piszesz o Visa Newsweek mogę tylko określić jako
    > zdumiewające.

    Od 2-3 dni da się zaobserwować ową niespotykaną wcześniej klikalność
    także dla karty Money.pl. Myślę, że pracują nad tą funkcją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-09-13 18:40:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Olgierd wrote:

    > Od 2-3 dni da się zaobserwować ową niespotykaną wcześniej klikalność
    > także dla karty Money.pl. Myślę, że pracują nad tą funkcją.

    Żałuję że ja, posiadacz Allekarty nadal nie mogę się wkliknąć ;-)

  • 13. Data: 2008-09-13 18:48:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 20:40:24 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Żałuję że ja, posiadacz Allekarty nadal nie mogę się wkliknąć ;-)

    Hmmm dziś u mnie też już nie funguje. A wczoraj było. A co było i nie
    jest nie pisze się w rejestr ;-)

  • 14. Data: 2008-09-13 22:42:55
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam za tamten post - coś mi kodowanie nawala - na infolinii nic nie
    wiedza - ja w tej chwili nie mam "klikania" ale jak było to wstawiało mi dane
    tego pana co w 1 poście podałem