  • 1. Data: 2008-10-20 17:26:32
    Temat: bzwbk wydajesz&zarabiasz
    Od: "news" <...@s...com>

    jestem studentem, mam srednie wplywy co m-c ok 1200-1500 pln. zastanawiam
    sie nad kontem bzwbk, tym bardziej, ze oferuja, ze jesli beda wplywy co m-c
    co najmniej 1k zeta, to prowadzenie rachunku bedzie "zerowe". czy
    polecilibyscie to konto? jesli nie to ewentualnie jakie? nie robie
    przelewow, glownie wplywy wykorzystuje do pobrania kasy za pomoca karty - w
    sklepach, a wiec przelewy bezgotowkowe. rzadko pobieram pare groszy w
    bankomatach, glownie place karta w sklepach . mozecie cos poradzic? czy ten
    wybor jest dobry?

  • 2. Data: 2008-10-20 17:40:41
    Temat: Re: bzwbk wydajesz&zarabiasz
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    W TOiP stoi, ze 7zl konto i 1,5zl karta. Jakos nie doczytalem, ze przy
    wplatach >1000zl konto ma byc zerowe. Czyzbym przegapil? Obecnie jest
    faktycznie promocja, ale podobno tylko do konca roku, z tego co mi
    powiedziano.

  • 3. Data: 2008-10-20 17:42:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    news pisze:
> [...]
    > sklepach, a wiec przelewy bezgotowkowe. rzadko pobieram pare groszy w
    > bankomatach, glownie place karta w sklepach . mozecie cos poradzic? czy ten

    Wez u nich konto<30 .

  • 4. Data: 2008-10-20 17:46:34
    Od: "news" <...@s...com>

    > Wez u nich konto<30 .

    a dlaczego? co przemawia za tym kontem, a nie kontem "wydajesz&zarabiasz"?
    pozdr

  • 5. Data: 2008-10-20 17:52:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    news pisze:

    > a dlaczego? co przemawia za tym kontem, a nie kontem "wydajesz&zarabiasz"?
    > pozdr

    Brak wymogow wplywow minimalnych, ponosisz wylacznie koszty karty i to
    dopiero po 2-ch latach.
    Bezplatne do 30-o roku zycia.

  • 6. Data: 2008-10-20 17:53:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > wplatach >1000zl konto ma byc zerowe. Czyzbym przegapil? Obecnie jest
    > faktycznie promocja, ale podobno tylko do konca roku, z tego co mi

    A wlasnie - i ta promocja na wplywy minimaln ejest dosc metna.

  • 7. Data: 2008-10-20 17:55:27
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Brak wymogow wplywow minimalnych, ponosisz wylacznie koszty karty i to
    > dopiero po 2-ch latach.
    > Bezplatne do 30-o roku zycia.

    a nie lepiej mbank? Karta darmo, a po 30 roku zycia nadal dziala...

  • 8. Data: 2008-10-20 18:04:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:

    > a nie lepiej mbank? Karta darmo, a po 30 roku zycia nadal dziala...

    Swietnie sie oba uzupelniaja. Przeciez nie ma wymogu rezygnazji z
    jednego konta zakaladajac inne.

  • 9. Data: 2008-10-20 18:09:31
    Od: "news" <...@s...com>

    > W TOiP stoi, ze 7zl konto i 1,5zl karta. Jakos nie doczytalem, ze przy
    > wplatach >1000zl konto ma byc zerowe.

    pokazywal mi umowe kolega
    par 6
    "prowadzenie konta zero zł pod warunkiem minimalnych miesiecznych wplywo na
    konto w wysokosci 1000 zl"

  • 10. Data: 2008-10-20 18:15:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > a nie lepiej mbank? Karta darmo, a po 30 roku zycia nadal dziala...

    To juz lepiej studencki Multibank. Do ukonczenia 26 roku zycia tez jest
    darmowe (nawet jak sie przestanie byc studentem). Ma to samo co mBank +
    oddzialy i KK na preferencyjnych warunkach dla studentow. Pozniej przy
    wplywach 1,5k miesiecznie tez jest darmowe (jakos nie trudo to wykrecic)
    lub tez przy wplywach 5k mozna miec darmowego Aquariusa (chociaz tak
    naprawde poza karta debetowa i kredytowa oraz niby lepsza obsluga
    telefon/oddzial to sie ten Aquarius niczym nie rozni od konta zwyklego).

    --
    Mithos