  • 11. Data: 2005-09-24 20:54:42
    Temat: Re: bzwbk24 - a haslo skad? :)
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 08:31:01 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:
    >Allekarte mozna chyba miec i bez konta - moze o nie nie ubiegal sie? :)
    nie można....
    --
    Krzysztof Lerski

  • 12. Data: 2005-09-25 09:46:29
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "--- konrad ---" <m...@U...NUMBERSpl>
    napisał w wiadomości news:dh2nml$t86$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Skusilem sie na AlleKarte, no i sila rzeczy na Konto24.pl, tylko teraz nie
    > za bardzo wiem, co wlasciwie jest haslem do "BZWBK24 internet".
    > Dostarczony mi obszerny "Przewodnik usług" nazywa to "hasłem PIN" (co
    > wydaje mi sie nieco bezsensowne zwazywszy na to, ze PIN to akronim
    > Personal Identity Number) i niestety nie wyjasnia skad je wziac. To jest
    > może ten sam PIN, ktory dostalem do karty? Z karta dziala - udalo mi sie
    > ja pomyslnie aktywowac, ale zalogowac sie do bzwbk24 z moim NIK-iem i tym
    > wlasnie PIN-em nie moge... Cos robie nie tak, czy pozostaje dzwonic do

    W dokumentach powinieneś dostać 3 PINy do netu, telefonu i SMS. Dla
    bezpieczeństwa radziłbym włączyć uwierzytelnianie logowania SMS Kodem.

  • 13. Data: 2005-09-25 09:53:54
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Allekarte mozna chyba miec i bez konta - moze o nie nie ubiegal sie? :)
    >
    > --
    O ile wiem AlleKarta jest połączona z Kontem24.pl. Zresztą każda karta musi
    być powiązana z rachunkiem bankowym bo przecież inaczej nie dałoby się na
    nią wpłacać środków.

  • 14. Data: 2005-09-25 09:55:28
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Normalnie jak się podpisywało umowę o dostęp elektroniczny to się
    > dostawało pinmailer z pinem do konta. Może ktoś prozaicznie zapomniał Ci
    > go wydać.
    >
    > KJ
    Odbierając dokumenty w oddziale dostałem w połaczonych ze sobą kopertach
    trzy PINy do netu, telefonu i SMS.

  • 15. Data: 2005-09-25 10:50:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > W dokumentach powinieneś dostać 3 PINy do netu, telefonu i SMS. Dla
    > bezpieczeństwa radziłbym włączyć uwierzytelnianie logowania SMS Kodem.

    Problem w tym, że bezpłatnych smskodów jest 5 w miesiącu a te do logowania
    również wyczerpują pulę bezpłatnych smskodów. Pytanie co dalej jak się
    wyczerpie limit?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2005-09-25 11:30:45
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2005 12:50:52 +0200, Markus Sprungk napisal/a:

    > Problem w tym, że bezpłatnych smskodów jest 5 w miesiącu a te do
    > logowania również wyczerpują pulę bezpłatnych smskodów. Pytanie co
    > dalej jak się wyczerpie limit?
    proste: za kolejne smskody płaci sie 20 gr..
    --
    Krzysztof Lerski

  • 17. Data: 2005-09-25 11:36:33
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krzysztof Lerski napisał(a):

    > proste: za kolejne smskody płaci sie 20 gr..

    To ja bardzo dziękuję. Loguję się kilkanaście razy dziennie do WBK i szybko
    bym zbankrutował :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2005-09-28 10:14:32
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > To ja bardzo dziękuję. Loguję się kilkanaście razy dziennie do WBK i
    > szybko
    > bym zbankrutował :>

    To pomyśl o tokenie zdaje się za 80 zł rocznie. Ale jeśli zamierzasz zrobić
    w ciągu roku powyżej 460 operacji (80/0,20+60) to na pewno lepiej opłaci się
    token. Niestety tokeny są drogie dla banku (i dla klientów też, zwłaszcza
    jeśli weźmiemy pod uwagę, że bateria w używanym przez BZWBK tokenie
    Digipass 300 firmy Vasco żyje do 7 lat a token kosztuje aż 80 zł rocznie) i
    w związku z tym BZWBK prawdopodobnie wycofa się z tokenów (przebąkuje o tym
    PRNews w newsie o planach wprowadzenia autoryzacji SMSowej w mBanku). Cóż
    proponuję podawać ludziom nr konta innego banku tańszego w logowaniu np.
    mBanku. A poza tym logowanie z SMSkodem jest niewątpliwie bezpieczniejsze
    niż np. w mbanku tyle, że rzeczywiście kosztowne dla osób bardzo często
    logujących się.

    PS
    Ja bym poszedł na coś takiego (mam Konto 24.pl związane z AlleKartą):
    wpłacasz min 1000 zł, trzymasz je min. 3 miesiące i masz token za free. To
    byłaby super promocja dla klientów b. często korzystających z SMSkodów.

  • 19. Data: 2005-09-28 18:20:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > To pomyśl o tokenie zdaje się za 80 zł rocznie

    W mojej sytuacji nie ma to sensu. Nie wykonuję właściwie przelewów jako
    takich

    > Ja bym poszedł na coś takiego (mam Konto 24.pl związane z AlleKartą):
    > wpłacasz min 1000 zł, trzymasz je min. 3 miesiące i masz token za free. To
    > byłaby super promocja dla klientów b. często korzystających z SMSkodów.

    Hmmm...ciekawe. O tym nie wiedziałem. Dzięki za informację :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2005-09-28 20:16:46
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Hmmm...ciekawe. O tym nie wiedziałem. Dzięki za informację :)

    No cóż to jest tylko mój pomysł na promocję dla klientów. Niestety na razie
    takiej promocji nie ma, ale może będzie. Może ten pomysł będzie źródłem
    natchnienia dla ludzi od marketingu w BZWBK.