  • 21. Data: 2010-06-16 20:44:45
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    totus pisze:

    > PO ma program, że będzie prywatyzował szpitale i ludzie od chorób będą
    > umierali w przydrożnych rowach, a Komorowski nie ma w ogóle programu tylko
    > ma zamiar leżeć pod czereśnią i podpisywać ustawy jak leci, nie czytając. To
    > jest właśnie ta różnica. Czego jeszcze nie rozumiesz? Po co Ci program
    > Komorowskiego? Ty będziesz głosował na Kaczyńskiego bez czytania jego
    > programu. Po co sobie nabijać głowę pierdołami?

    Chciałem po prostu zrozumieć ten wyrok Agniesi.

    J.

  • 22. Data: 2010-06-16 20:58:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Chciałem po prostu zrozumieć ten wyrok Agniesi.

    Wyjaśniłem jak umiałem najlepiej. Kaczyński kłamał, mówiąc, że wie co chce
    Komorowski, bo ten nie powiedział czego chce, a czego nie chce i tyle.
    Program w PO został przyjęty w głosowaniu większością głosów. Znaczy to
    tyle, że są w PO ludzie, którzy nie aprobują go w 100%. Być może każdy tam
    ma w programie swoje 75% i to ich trzyma razem. Zresztą to nie Twój ból
    głowy. Ty już zdecydowałeś, więc o co chodzi? Na zrozumie wyroku nie marnuj
    czasu. W twojej postawie to nic nie zmienia więc jakby go nie było.

  • 23. Data: 2010-06-16 21:08:25
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    totus pisze:

> [...]
    > głowy. Ty już zdecydowałeś, więc o co chodzi? Na zrozumie wyroku nie marnuj
    > czasu. W twojej postawie to nic nie zmienia więc jakby go nie było.

    Spoko zrozumiałem. Czyli kandydat Platformy Obywatelskiej nie będzie
    realizował programu Platformy Obywatelskiej. Tylko będzie się kierował
    swoim programem, którego nie ogłosił i nie wiadomo, czy w ogóle go ma.

    Więc wyborcy PO głosują na kandydata PO w przekonaniu, że kandydat PO
    nie będzie realizował programu PO, albo będzie realizował, albo będzie
    robił cokolwiek innego. A wszyscy wiemy, jaki ten kandydat PO jest
    inteligentny, więc do elektoratu PO pasuje idealnie.

    Wyborcy PO w sumie nie wiedzą za czym głosują i to chyba ma to sens, bo
    kogo to wszystko obchodzi.

    J.

  • 24. Data: 2010-06-16 21:13:26
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dodam jeszcze, że ten program Bronek też tworzył. Ale go tworzył jako
    działacz PO, a nie jako kandydat PO na prezydenta. Jest to ogromna
    różnica. Bo jako działacz PO z programem, który współtworzył może się
    zgadzać, a jako kandydat już niekoniecznie. I sąd to właśnie stwierdził.

    Gratuluję wyborcom PO schizofrenicznego Bronka.

    J.

  • 25. Data: 2010-06-16 21:16:14
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    > zgadzać, a jako kandydat już niekoniecznie. I sąd to właśnie stwierdził.
    >
    > Gratuluję wyborcom PO schizofrenicznego Bronka.

    Bronek za też tą ustawą głosował, ale był wtedy posłem PO, a nie
    kandydatem PO. Więc spokojnie możemy założyć, że Bronek jest przeciw, a
    nawet jest za.

    J.

  • 26. Data: 2010-06-16 21:46:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgadzać, a jako kandydat już niekoniecznie. I sąd to właśnie stwierdził.
    >
    > Gratuluję wyborcom PO schizofrenicznego Bronka.

    Ja głosuję przeciwko likwidacji szpitali, co było przygotowywane przez PIS.

  • 27. Data: 2010-06-16 21:48:55
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja głosuję przeciwko likwidacji szpitali, co było przygotowywane przez PIS.

    Taaa??? :)

  • 28. Data: 2010-06-17 06:48:59
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Agniesiu poczytaj sobie :)
    >
    > wtorek 15 lipca 2008 23:56
    > Totalna prywatyzacja szpitali
    > http://dziennik.pl/polityka/article208535/Totalna_pr
    ywatyzacja_szpitali.html

    > Całus z języczkiem, dla naszej ulubionej sędziny.
    >

    > J.

    Odcinam się od tej jałowej dyskusji ale jedno warto tu powiedzieć.
    Oni wszyscy kłamią więc dlaczego sędzina nie przypozwała wszystkich,
    którzy posługują się kłamstwem.

    Wot charoszyj sistjem.

    Andrzej.

  • 29. Data: 2010-06-17 07:06:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja głosuję przeciwko likwidacji szpitali, co było przygotowywane przez
    > PIS.

    Co Ty za głupoty opowiadasz. Wiadomo, że prywatne to złodziejstwo. Wszyscy
    tam pracują dla zysku. W państwowym jest inaczej, tam to ho ho. Pracuje się
    ku chwale ojczyzny. Nie to kiedyś, teraz za Bóg zapłać.

  • 30. Data: 2010-06-17 11:29:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    ywatyzacja_szpitali.html

    Czy uważasz, że służba zdrowia jast w doskonałej kondycji i nic nie należy
    zmieniać?

    --
    marfi