  • 41. Data: 2010-06-17 21:04:41
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    totus pisze:

    > Co Ty za głupoty opowiadasz. Wiadomo, że prywatne to złodziejstwo. Wszyscy
    > tam pracują dla zysku. W państwowym jest inaczej, tam to ho ho. Pracuje się
    > ku chwale ojczyzny. Nie to kiedyś, teraz za Bóg zapłać.

    Przecież głosujecie za Bronkiem, bo Bronek jest przeciwny prywatnej
    służbie zdrowia. Prawda?

    J.

  • 42. Data: 2010-06-17 21:09:19
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    > Nie ma takiej:
    > 3) nie byli.

    Oglądasz TVN24, czy w ogóle nie?
    Mam wrazenie, że nie masz pojęcia kto tam przychodzi.
    Po co gadać takie bzdury, jesli znasz jakąś TV z felietonów w Radiu Maryja.

    Jest całe spektrum polityczne.
    Co prawda trzeba przyznać że wykosili Samoobronę i JKM.
    Pozostałych polityków masz codziennie na pęczki z PIS i LSD.
    A do znienawidzonej Moni pisiorki pchają sie drzwiami i oknami.

    Czyli dużo mi wyjasniłeś.
    Także co do wczorajszej dyskusji Giertycha z Migalskim.
    Tzn chodzi mi o Migalskiego - nic nie wiem, napisz coś.
    Giertych - też nic nie wiem, ale mówie o młodym oczywiście.

    Dzięki.

  • 43. Data: 2010-06-17 21:10:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Przecież głosujecie za Bronkiem, bo Bronek jest przeciwny prywatnej
    > służbie zdrowia. Prawda?

    Nie, nie dlatego.
    Dlatego, że PIS przygotowywał program dopuszczający likwidację szpitali.
    Przeciez już pisałem.

  • 44. Data: 2010-06-17 21:12:57
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Powiem Ci jedno.
    Śmierć, a co najmniej poważna kicha dla TVN to by była wtedy, gdyby tam w
    ogóle przestali przychodzić pisiorki.
    Ale nie, drzwiami i oknami pchają sie do tuby WSI.
    I mówią.
    Wiem, że straszne, lepiej to załatwia czerwona-czarna TV i Tadek.

  • 45. Data: 2010-06-17 21:16:21
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    No i Endriu ponieważ użyłes tu parę zgrabnych osobistych określeń, to ja też
    muszę czasami się odwdzięczyć:
    Nieźle Ci zryli beret.

  • 46. Data: 2010-06-17 21:35:46
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >Jest całe spektrum polityczne.
    >Co prawda trzeba przyznać że wykosili Samoobronę i JKM.
    >Pozostałych polityków masz codziennie na pęczki z PIS i LSD.
    >A do znienawidzonej Moni pisiorki pchają sie drzwiami i oknami.

    Doskonale sobie zdaję sprawę że wykosili tam tych, co byli przeciwni
    zrzeczeniu sie suwerenności swojego własnego kraju drogi Skippy. Wiem
    o tym doskonale.

    Wiem ze puszczają tam "całe spektrum" zdrajców.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2010-06-17 21:39:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    A OK czaję: TVN, Polsat, czerwono-czarna TV.
    A co z Tadkiem?

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2010-06-17 21:51:35
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie dlatego.
    > Dlatego, że PIS przygotowywał program dopuszczający likwidację szpitali.
    > Przeciez już pisałem.
    Konkretnie proszę. Masz jakiś link, namiar, lub coś takiego? Czy tak
    sobie pleciesz co ślina na język przyniesie?

    Rozumiem, że upadłość likwidacyjna spółki prawa handlowego jakim będzie
    szpital ci kompletnie pasuje.

    Ech... ci wyborcy PO - normalnie intelekt Bronka.

    J.

  • 49. Data: 2010-06-17 22:00:23
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim"

> [...]
    > szpital ci kompletnie pasuje.
    >
    > Ech... ci wyborcy PO - normalnie intelekt Bronka.

    Oczywiście zryty berecie musisz przysrac osobiście.
    I nie znasz projektu ustawy o sieci szpitali swojej parti?????
    Szok.
    Ale OK.

    Poszukaj se źródła sam, to praca domowa:)))
    Masz tu fragment tekstu:

    "Mając na uwadze fakt, iż istnienie małych szpitali, o wielkości do
    kilkudziesięciu łóżek, jest nieracjonalne w kontekście zapewnienia
    właściwego poziomu jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych, jak również
    nie w pełni uzasadnione ekonomicznie, ocenia się, iż w polskich warunkach
    minimalna wielkość szpitala powinna wynosić 150 łóżek" - podkreśla resort w
    uzasadnieniu projektu.

    W Polsce istnieje w sumie 781 szpitali, w tym 611 publicznych i 170
    niepublicznych (w tym przekształconych w spółki samorządowe). Jest 208
    placówek z liczbą łóżek do 150."

    Ty piszesz o czymś hipotetycznym, niedookreslonym i naciąganym pod tezę, a
    sami chcieliście ustawowo ciąć w pień.

    Zlikwidować 208 szpitali z 781.
    No więc taka jest prawda.

  • 50. Data: 2010-06-18 19:35:56
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > Szok.
    > Ale OK.
    >
    > Poszukaj se źródła sam, to praca domowa:)))

    Hehehe, ale ten elektorat Bronkowy nieskromny, zresztą tak jak ten
    Bronek. Trzeba się uważać za mądrzejszego, żeby zadawać komuś pracę
    domową, tak, jakbym był twoim uczniem. Niezły tupecik.

> [...]
    >
    > Ty piszesz o czymś hipotetycznym, niedookreslonym i naciąganym pod tezę,
    > a sami chcieliście ustawowo ciąć w pień.

    To nie nazywaj "prawdą" swoich interpretacji.

    Szpitale z malutką ilością łóżek są bezsensowne i to się zgadza. Gdzie
    tu jest likwidacja szpitali? To jest po prostu złączenie szpitali w
    większe jednostki organizacyjne, bo to jest racjonalne.

    Kto mówi o likwidacji łóżek? Twoja chora wyobraźnia, kształtowana przez GW?

    J.