  • 11. Data: 2004-02-17 13:12:14
    Temat: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> skribis:

    >a co wy na to ze to istnieje od 1996 roku w PL i jakos jeszcze nie padlo bo
    >skoro zaliczyc to do sys argentynskiego to polecialy one wszystkie juz
    >troche temu?

    Jakto polecialy?
    Poza tym carion to taki troche lepszy sytem argentynski :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 12. Data: 2004-02-17 15:42:30
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > Poza tym carion to taki troche lepszy sytem argentynski :)
    >

    > Pozdrawiam, Leh.

    czy lepszy sys argentynski, nie wiem slyszalem tylko od znajomego jutro jade
    na spotkanie posluchac. ale skoro to ma cos wspolnego z wyzej wym systemami
    to az dziw bierze ze utrzymalo sie u nas 7 lat.
    A mam pytanko czy nie da sie stworzyc normalnego u uczciwego takiego
    systemu, zakladajac polityke rabatow ( wielu moze wiecej) oraz to ze nie
    wszystcy chca cos odrazu dostac i moga poczekac jesli to im pozwoli
    zaqoszczedzic
    to tylko takie moje uwagi jutro dowiem sie wiecej.

    pozdr
    Zeus

  • 13. Data: 2004-02-17 15:52:28
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zeus" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to az dziw bierze ze utrzymalo sie u nas 7 lat.
    > A mam pytanko czy nie da sie stworzyc normalnego u uczciwego takiego

    Teoretycznie da się stworzyć, nic nie jest niemożliwe, zwłaszcza, że takie
    konsorcja funkcjonują sobie spokojnie w innych krajach europejskich i jakoś
    nic strasznego sie nie dzieje.

    UOKiK pracował nad projektem ustawy o konsorcjach konsumenckich, która
    regulowałaby zasady funcjonowania "systemu argentyńskiego" i po zapoznaniu
    sie z tym projektem uważam, że można takie cos prowadzić uczciwie.
    W skrócie, powstałyby wtedy prawne reguły, których musiałyby się trzymać
    konsorcja. Wśród wielu założeń tej ustawy występuje również nakaz, zgodnie z
    którym w nazwie firmy musiałby się znajdować zapis: sprzedaż w systemie
    punktowym lub losowym. Ustawa reguluje również zasady przystąpienia do
    konsorcjum, określa wymagane elementy umowy, w tym określenie potencjalnych
    ryzyk, wszystkich łącznych kosztów, wysokości rat, ceny produktu, ilości
    członków konsorcjum, zasady wnoszenia rat i wiele innych. W projekcie
    zawarto również przepisy określające zasady wystąpienia z grupy. Określono
    również wysokość kar dla organizatorów konsorcjum w przypadku
    niewywiązywania się z ustawowych obowiązków.

    UOKiK wycofał sie z tego projektu. Stety albo niestety...

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 14. Data: 2004-02-17 22:04:45
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> skribis:

    >wszystcy chca cos odrazu dostac i moga poczekac jesli to im pozwoli
    >zaqoszczedzic

    W tym rzecz ze im wcale nie pozwoli zaoszczedzic.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 15. Data: 2004-02-19 08:42:33
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    wiec system wyglada tak
    zkaldamy ze chcemy dokonac inwestycji na 30000 moze to byc np jakis
    samochod.
    koszty okolo 2 % oplaty wstepnej.
    potem placimy udzialy (raty po bankowemu), dokladnie nie podam raty ale nie
    jest to istotne bo do czasu otrzymania naszej inwestycji (np samochodu) ta
    wartos nie jest oprocentowana jest to wartosc podzieona przez ilosc
    miesisecy.
    kwota raty jak i caly kapital sa indesowane o 2% co 4 miesiace. w razie
    wysjscia z inwestycji wybieramy wszystko to co wpalcilismy plus otrzymane
    "odsetki" ( te 2%) wiec tracimy tylko oplate wpisowa.
    grupe stanowi 240 osob statystycznie ponad 50% osob dostaje to co chcizalo
    kupic do 2 lat.
    jest jescze wiele innych rzeczy ciekawych np to ze jesli sie zdecydujemy na
    jakis konkretynymodel to mozna te decyzje zmoienic i kupic cos innego itd
    wiem ze to tylko zarys ale bylem co do tego sceptycznie nastawiony a jak
    zapoznalem sie ze szczegolami to jest to cos o czym kiedys myslalem
    jak ktos jest ciekawy niech sam poszuka kogos z tej firmy
    pozdr zeus

  • 16. Data: 2004-02-23 11:33:46
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> skribis:

> [...]
    >miesisecy.
    >kwota raty jak i caly kapital sa indesowane o 2% co 4 miesiace.

    Dlaczego akura tyle?
    No i nie napisales o odsetkach ktore trzeb placic...

    >wysjscia z inwestycji wybieramy wszystko to co wpalcilismy plus otrzymane
    >"odsetki" ( te 2%)

    Jakto otrzymane skoro sie ich od nikogo nie otrzymalo, tylko samemu
    wplacilo?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 17. Data: 2004-02-23 21:29:24
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > Dlaczego akura tyle?
    > No i nie napisales o odsetkach ktore trzeb placic...

    odstetki sa program polega na tym ze najpierw wpalacasz okreslony czas i
    wtedy nie placisz odesetie i jezeli chcesz otrzymac umowmy sie samochod
    dostajesz go i od tego momentu placisz odsetki w bardzo malej wysokosci, nie
    pamietam ile wychodzi ale porownujac z bankami jest to naprawde niewiele

    > wplacilo?

    dostaje sie przed otrzymaniem umownego samochodu, zebrana kwota jest
    indeksowana o 2% 3 razy w roku,

    system jest zarazem bardzo prosty i ciekawy az sie sam zaskoczylem jak to
    uslyszalem bo obsatwialem na totalny naciagacz argentynski i nawet
    przygotowalem pytania itp itd

    z ciekawosci polecam wybrac sie na spotkanie

  • 18. Data: 2004-02-26 15:47:52
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> skribis:

    >odstetki sa program polega na tym ze najpierw wpalacasz okreslony czas i
    >wtedy nie placisz odesetie

    nie? na ich stronie przeczyalem o 2,6 rocznie w przypadku umowy na 80
    miesiecy... Jestes pewnein ze nie placi sie ich zanim nie dostanie sie
    np. samochodu?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 19. Data: 2004-02-26 16:04:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie? na ich stronie przeczyalem o 2,6 rocznie w przypadku umowy na 80
    > miesiecy... Jestes pewnein ze nie placi sie ich zanim nie dostanie sie
    > np. samochodu?

    To chyba wystarczy:

    http://tinyurl.com/2n57n

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2004-02-27 07:24:51
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > nie? na ich stronie przeczyalem o 2,6 rocznie w przypadku umowy na 80
    > miesiecy... Jestes pewnein ze nie placi sie ich zanim nie dostanie sie
    > np. samochodu?

    raczej sie nie placi z tego co pamietam ze spotkania, naliczane sa one
    dopiero po dostaniu kupowanej rzeczy
    system umzliwia jeszcze zarabiaia na zasadach MLM z zakupow innch klientow i
    mozliwosc obizki raty na zasadzie upustu handlowego

    wogole system jest ciekawy i badzo mnie zaskoczyl bo bylem nastawiaony
    troche sceptycznie itd a facet niezle to wymyslil :-)