  • 21. Data: 2004-02-27 07:30:59
    Temat: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    news:c1l5gi$pui$1@news.onet.pl...

    > To chyba wystarczy:
    >
    > http://tinyurl.com/2n57n

    bylo wspomniane o postepowaniach i kontrolach UOKiK ale nic nie znalazly
    ponadto firma sama na wniosek swoj biezrz wysciagi o ilosci spraw
    wniesionych przez konsumentow

    a w tym dokumnecie jest napisane ze postepownaie zostalo rozpoiczete i jest
    domniemanie niezgodnosci a nie niezgodnosc
    to o niczymn nie swiadczy UOKiK prowadzilo wiele spraw np TPsa PKN itp. i je
    zakonczylo
    moze masz jakies info na temat koncowego sprawozdania??

    Klauzula abuzywna

    takie postanowienie umowne, które jest objęte domniemaniem sprzeczności z
    prawem; dotyczy zwłaszcza umów konsumenckich

  • 22. Data: 2004-02-27 10:16:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    je
    > zakonczylo
    > moze masz jakies info na temat koncowego sprawozdania??

    Carion to system argentyński. Prawdopodobnie niedługo będzie zakazany, a na
    rozwiazanie konsorcjum będzie np. 2 lata. Poza tym, jak na kogoś kto tylko o
    tym słyszał od znajomych i był na jakimś zebraniu strasznie się udzielasz w
    ich obronie. Kontrola UOKiK jest wszczynana na wniosek konsumentów (skargi
    na firmę). Więc dla mnie taka firma nie jest w żaden sposób wiarygodna.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-02-27 20:05:28
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > tym słyszał od znajomych i był na jakimś zebraniu strasznie się udzielasz
    pojechalem na spotkanie przygotowany przeczytalem wszystkie ich dokumenty
    jaki mi znajomi udostepnili, tylko dlatego ze obawialem sie ze to wlasnie
    argentyna.
    A ze nie chcialem zeby sie w cos takiego wpakowali i mialem zamiar ich
    "obalic" ale gosc na wszystkie pytania mi odpowiedzial i nie mialem sie
    czego czepic
    a jak juz czegos bronie to wlasnego punktu widzenia wiem czym jest
    "argentyna" i w jaki sposb robia gosci w "balona". ten system ma
    "zewnetrzne" cechy [podoben ale stosuje inne rozwiazania hmm jakby to nazwac
    prawne, organizacyjne

    no i jeszcze jedno po tym wszystkim przyznam sie ze sam nie wiem jak sie ich
    uczepic zeby ich "odkryc" oczywiscie zakladajac z gory jak sugerujesz ze to
    ma na celu wyciagniecie z klienta kasy

    a co do UOKiK to skarge kazdy moze zlozyc na OFE, bank, ubezpieczyciela
    (jest ich wiele) a czesto bywa tak ze poprostu nie czytaja umowy, warunkow i
    nie jest to wystarczajacem argumentem.

    Kontrola UOKiK jest wszczynana na wniosek konsumentów (skargi
    > na firmę). Więc dla mnie taka firma nie jest w żaden sposób wiarygodna.

    polecam z samej ciekawosci zapoznac sie z ich programem, i przy odrobinie
    szczescie zadac pytania w 4 oczy z prowadzacym
    e tam zreszta jak pisalem nie bronie ich ani nie polecam rekalmuje, i z
    checia poslucham jakis konkretnych propozycji pytan itd

    Pozdr
    Zeus

  • 24. Data: 2004-02-27 20:53:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > pojechalem na spotkanie przygotowany przeczytalem wszystkie ich dokumenty
    > jaki mi znajomi udostepnili, tylko dlatego ze obawialem sie ze to wlasnie
    > argentyna.

    To jest system argentyński - czyli konsorcjalny. Popatrz na stronę UOKiK.

    > a co do UOKiK to skarge kazdy moze zlozyc na OFE, bank, ubezpieczyciela
    > (jest ich wiele) a czesto bywa tak ze poprostu nie czytaja umowy, warunkow
    > nie jest to wystarczajacem argumentem.

    Dla mnie jest. Nie będę się wiązać długoterminowo z firmą, przeciwko której
    toczy sie postępowanie w UOKiK.

> [...]
    > e tam zreszta jak pisalem nie bronie ich ani nie polecam rekalmuje, i z
    > checia poslucham jakis konkretnych propozycji pytan itd

    Skoro im wierzysz, to zaangażuj sie z grubszą kasą. Tylko nie namawiaj do
    tego innych.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2004-03-04 14:45:44
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> skribis:

    > raczej sie nie placi z tego co pamietam ze spotkania, naliczane sa one
    >dopiero po dostaniu kupowanej rzeczy

    popatrzmy na http://www.carion.pl/images/oferta_s_r3_c6.jpg
    (umowa 60/72 miesiecy)
    0,3% wartosci umowy mieisecznie = 3,6% rocznie. To sa odsetki, nazwane
    oplata manipulacyjna. Wyobraz sobie ze bierzesz kredyt, dostajesz go
    dopiero po np 3 latach, splacasz od razu, a caly czas placisz odsetki.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/