  • 1. Data: 2010-10-07 15:33:12
    Temat: cash4you - dwie blokady
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wyplata z bankomatu karta debetowa Alioru. Za pierwszym razem strasznie
    dlugo mielil "prosze czekac na zrealizowanie transakcji" po czym wywalil
    "w tym momencie nie mozna zrealizowac transakcji, sprobuj pozniej".
    Pojawil sie z powrotem ekran startowy. Druga proba udala sie i wyplacil
    pieniadze. Pojawily sie dwie blokady. Jak myslicie - beda problemy i
    zabiora pieniadze czy pierwsza blokada po prostu zniknie?

  • 2. Data: 2010-10-07 15:39:06
    Temat: Re: cash4you - dwie blokady
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 17:33:12 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > pieniadze. Pojawily sie dwie blokady. Jak myslicie - beda problemy i
    > zabiora pieniadze czy pierwsza blokada po prostu zniknie?

    Niestety beda problemy :/ Juz to przerabialem i nie korzystam z
    bankomatow cash4you Dopiero po okolo 2 miesiacach zwrocili mi pieniadze..
    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2010-10-07 15:52:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2010 10:33 AM, neoniusz wrote:
> [...]
    > pieniadze. Pojawily sie dwie blokady. Jak myslicie - beda problemy i
    > zabiora pieniadze czy pierwsza blokada po prostu zniknie?

    zniknie.
    pytanie tylko kiedy.

  • 4. Data: 2010-10-07 15:58:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-07 17:52, witek pisze:

    > zniknie.
    > pytanie tylko kiedy.

    W regulaminie kart platniczych stoi niby:

    "Jezeli w terminie 7 dni od daty dokonania transakcji, Bank nie otrzyma
    z organizacji płatniczej Operacji w celu jej rozliczenia i obciazenia
    rachunku Klienta, blokada, o ktorej mowa w ust. 8.6. zostaje zniesiona.
    Brak blokady lub blokada na niepełna kwote Operacji nie zwalnia
    Posiadacza Rachunku karty z obowiazku utrzymania na tym rachunku srodkow
    pozwalajacych na rozliczenie Operacji zrealizowanych przez Posiadacza
    lub Uzytkownika karty, w tym na pokrycie opłat i prowizji zgodnie z Taryfa."

  • 5. Data: 2010-10-07 15:58:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-07 17:39, muchomorek pisze:
    > Niestety beda problemy :/ Juz to przerabialem i nie korzystam z
    > bankomatow cash4you Dopiero po okolo 2 miesiacach zwrocili mi pieniadze..
    > Pozdrawiam!

    A jak to u ciebie wygladalo? Skladales reklamacje w cash4you?

  • 6. Data: 2010-10-07 16:14:12
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 17:58:45 +0200, neoniusz napisał(a):

    > A jak to u ciebie wygladalo? Skladales reklamacje w cash4you?

    Blokada nie znikla i byla skladana reklamacja w banku. A bank kontaktowal
    sie w tej sprawie z cash4you. cash4you mial chyba 60 albo 90 dni na
    rozpatrzenie reklamacji. Uznal ja dopiero pod koniec terminu.
    Generalnie jak poszukasz w necie, to duzo jest przypadkow takich sytuacji
    z cash4you.
    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2010-10-07 16:16:04
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 16:14:12 +0000, muchomorek napisał(a):

> [...]
    > dni na rozpatrzenie reklamacji. Uznal ja dopiero pod koniec terminu.
    > Generalnie jak poszukasz w necie, to duzo jest przypadkow takich

    Sorry, blokada oczywiscie znikla ale kwota zostala potracona,
    zaksiegowana..

  • 8. Data: 2010-10-08 10:34:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 17:58:18 +0200, neoniusz napisał(a):

    > W regulaminie kart platniczych stoi niby:
    > (...)

    Blokada zniknie, bo musi - kasa może zniknąć później, na to mają znacznie
    więcej czasu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl