  • 1. Data: 2010-08-01 08:55:35
    Temat: cashback
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nie korzystałem jeszcze z możliwości wypłaty gotówki w sklepie
    przy pomocy cashback i mam pytanie do was.

    Czy jeżeli w sklepie jest takie info: Visa cash back to znaczy że
    tylko mając kartę VISA można z tego skorzystać ?

    I czy taka transkacja np. z karty kredytowej jest traktowana jak
    wypłata z bankomatu ze wszystkimi tego opłatami ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-08-01 09:46:10
    Temat: Re: cashback
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Nie, cashback dotyczy tylko kart debetowych.

  • 3. Data: 2010-08-01 10:45:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-01 11:46, Jacenty wrote:
    > Nie, cashback dotyczy tylko kart debetowych.

    na 100% pewien nie jestem, ale chyba MC dopuszca(l) rowniez dla KK, ale
    chyba banki nie dawaly takiej mozliwosci - w kazdym razie nie moge
    zadnej takiej karty wygooglac

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 4. Data: 2010-08-01 14:27:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > I czy taka transkacja np. z karty kredytowej jest traktowana jak
    > wypłata z bankomatu ze wszystkimi tego opłatami ?

    Watpie, zeby cashback byl z KK, jezeli nawet to wiazaloby sie z oplatami dla
    klienta.
    Bedac przez pewien czas w UK, ich Maestro debetowe dzialalo w taki sposob,
    ze zawsze przy placeniu w sklepie kasjerka musiala zapytac sie czy nie chce
    cashback'u, cos tam wcisnac na kasie i dalej standardowo (ale nie dotyczylo
    to wszystkich sklepow, tylko takich, ktore widocznie swiadczyly takie
    uslugi). Wydaje mi sie, ze jest to przypisywane przez bank do danego typu
    karty. Tam bylo to calkowicie darmowe. Placac np. polska MC debit, nigdy
    zapytania o cashback nie uslyszalem.

  • 5. Data: 2010-08-01 17:32:39
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> dared to write:

    > na 100% pewien nie jestem, ale chyba MC dopuszca(l) rowniez dla KK, ale
    > chyba banki nie dawaly takiej mozliwosci - w kazdym razie nie moge
    > zadnej takiej karty wygooglac

    http://www.capitalone.co.uk/creditcards/world-master
    card.jsf

    k.