  • 1. Data: 2003-07-06 05:33:56
    Temat: Re: chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: t...@p...pl (Leszek A.Szczepanowski)

    Od:: Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    > Wystarczy zapytać, dlaczego pobrali Ci tę opłatę.
    > I daj ich odpowiedź na grupę.

    Zadziwiajace jest, jak ludzie sie czepiaja o takie pierdoly.
    Ja to bym pewnie nawet nie zauwazyl ze mi pobrali jakas oplate :)
    Ostatnio jak spojrzalem po roku na wyciagi, to sie okazalo ze BSK
    pobiera ode mnie jakas oplate za HomeCash :) I co z tego, 5 zl
    moze sie kiedys przydac ten HC jak internet padnie :D
    --
    lex

  • 2. Data: 2003-07-13 10:29:14
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "Leszek A.Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:69a62769d70a.69d70a69a627@mailbox1.plusnet.pl..
    .

    > Zadziwiajace jest, jak ludzie sie czepiaja o takie pierdoly.

    Zadziwiajace jest, jak niektórzy nie dbaja o wlasne pieniadze.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

  • 3. Data: 2003-07-14 06:28:39
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 14 lipca 2003, Lesio5 rzecze:

> [...]
    .
    > Zadziwiajace jest, jak niektórzy nie dbaja o wlasne pieniadze.

    Jakbym mial sie martwic o to w jakiej wysokosci sa w moim
    banku prowizje i od czego, to bym osiwial chyba predzej
    niz ustawa przewiduje :)
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]

  • 4. Data: 2003-07-14 10:34:58
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:713008987.20030714082823@plusnet.pl...

    > Jakbym mial sie martwic o to w jakiej wysokosci sa w moim
    > banku prowizje i od czego, to bym osiwial chyba predzej
    > niz ustawa przewiduje :)

    Wspólczuje podejscia do wlasnych pieniedzy.

  • 5. Data: 2003-07-14 16:39:20
    Od: e...@p...onet.pl

    > Zadziwiajace jest, jak ludzie sie czepiaja o takie pierdoly.
    > Ja to bym pewnie nawet nie zauwazyl ze mi pobrali jakas oplate :)

    Mialem wprawdzie skonczyc watek, ale skoro ktos odgrzebal...
    Powiedzialbym: zadziwiajace, na jakich pierdolach banki usiluja zarabiac -
    szargajac sobie nieproporcjonalnie do ich wartosci opinie.
    Mi zas nie tyle chodzi o te grosze (tez nie od razu zauwazylem), tylko o
    podejscie.
    Jeszcze jedno: przy takim podesciu nigdy nie bedziesz bogaty, niestety. Mozna
    cos na ten temat poczytac.
    Pozdro.