  • 11. Data: 2002-07-23 10:10:29
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > A propos: Gdzie można dostać w miarę łatwo linię kredytową w koncie,
    > przedstawiając historię w innego banku? Co zrobić z tym głupim wpisem do BIK
    > S.A. ?

    Po uregulowaniu należności możesz zażadać od banku, który Ci na@#$%^& w papiery
    usunięcia wpisu w BIK'u. Spróbuj dowiedzieć się w Multibanku, kto Cię tak
    obsmarował i uderzyć tam.

    Jacek

  • 12. Data: 2002-07-23 10:11:48
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Po uregulowaniu należności możesz zażadać od banku, który Ci na@#$%^& w
    papiery
    > usunięcia wpisu w BIK'u. Spróbuj dowiedzieć się w Multibanku, kto Cię tak
    > obsmarował i uderzyć tam.

    I jeszcze cytat:
    "Osoba prywatna ma prawo raz na 6 miesięcy zwrócić się do BIK S.A. z wnioskiem
    w celu sprawdzenia swoich danych osobowych "

    Jacek

  • 13. Data: 2002-07-23 10:33:19
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Provident? ;-)

    A to nie siec przychodni dentystycznych?

    Maciek - IGI

    P.S. Bo ja takowej poszukuje... ;-)

  • 14. Data: 2002-07-23 12:34:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > kredytu tłumacząc ze mam wpisany jakis niespalcony kredyt w rejestrze
    Biura
    > Informacji Kredytowej S.A. - tymczasem zadnego niesplaconego kredytu nie
    > mam!!! Pan powiedzial mi ze o kredyt moge ubiegac sie dopiero za dwa lata
    :)))
    {...]

    Wyjaśnij to w BIK-u. W końcu jeśli nie masz kredytu to BIK powinien
    wyprostować
    Twoje dane(wiem upraszczam)

    KJ

  • 15. Data: 2002-07-23 12:36:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Po uregulowaniu należności możesz zażadać od banku, który Ci na@#$%^& w
    papiery
    > usunięcia wpisu w BIK'u. Spróbuj dowiedzieć się w Multibanku, kto Cię tak
    > obsmarował i uderzyć tam.
    To akurat nie jest prawda. Jeśli się spóźnił ze spłatą/nie zapłacił to ta
    informacja będzie
    wisieć przez IIRC 2lata
    KJ

  • 16. Data: 2002-07-23 12:47:17
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > papiery
    > To akurat nie jest prawda. Jeśli się spóźnił ze spłatą/nie zapłacił to ta
> [...]

    Ale przecież wyraźnie napisał, że nie ma nic takiego na sumieniu.

    Jacek

  • 17. Data: 2002-07-23 12:50:39
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Wyjaśnij to w BIK-u. W końcu jeśli nie masz kredytu to BIK powinien
    > wyprostować
    > Twoje dane(wiem upraszczam)

    A i owszem chyba upraszczasz, bo ZTCJW to o wyprostowanie danych musi wystąpić
    instytucja, która Cię tam podała.

    Jacek

  • 18. Data: 2002-07-23 12:57:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Ale przecież wyraźnie napisał, że nie ma nic takiego na sumieniu.
    Dlatego w innym poście kazałem mu to wyjaśnić w BIK-u.

    KJ

  • 19. Data: 2002-07-23 13:00:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > A i owszem chyba upraszczasz, bo ZTCJW to o wyprostowanie danych musi
    wystąpić
    > instytucja, która Cię tam podała.
    >
    > Jacek
    Za www.bik.pl

    a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    osobowych w odniesieniu do Bazy "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    informowania
    o tym fakcie klientów.

    Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    KJ

  • 20. Data: 2002-07-23 13:01:31
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    Czyli raczej istnieją dwie ścieżki: przez BIK i przez Bank.

    Jacek