  • 1. Data: 2012-12-04 21:02:56
    Temat: chargeback a "Płacę z sync"
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Zapłaciłem MPK za pomocją "Płacę z sync". Usługa zgodnie z regulaminem
    MPK powinna działać, lecz nie działa i nikt nie wie, kto jest za to
    odpowiedzialny. Chcę im dowalić jak najbardziej i dlatego rozważam
    wszelkie możliwości, żeby odzyzskać swoje pieniadze. Czy chargeback jest
    ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
    "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

  • 2. Data: 2012-12-04 21:11:35
    Temat: Re: chargeback a "Płacę z sync"
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-04 21:02, neoniusz pisze:
    > Czy chargeback jest
    > ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
    > "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

    IMO tylko reklamacja, bo chargeback jest procedurą karcianą, a Ty
    zrobiłeś przelew z konta. Powodzenia z reklamacją!

  • 3. Data: 2012-12-04 21:22:44
    Od: luc <b...@g...net>

    Tak się podepnę do tematu - czy ktoś może płacił Syncem za to:
    http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1
    i dostał 5% zwrotu?

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-12-04 23:52:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 21:02:56 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
    > "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

    Ostatnio składałem reklamację z PayU (allegro) to 60 dni czas oczekiwania
    a podobno jakbym zapłacić z "płacę synkiem" to tylko 30 dni oczekiwania
    na reklamację a jaki skutek będzie to już ciężko powiedzieć ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-12-05 00:24:16
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    We wtorek, 4 grudnia 2012, o godz. 21:02:56, napisałeś na temat: "chargeback a
    "Płacę z sync""
    neoniusz n...@j...org, news:k9lktg$og7$1@node2.news.atman.pl

> [...]
    > ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
    > "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

    Regulamin obsługi produktów Alior Sync
    IX. Program lojalnościowy
    §52.
    1. Za korzystanie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart
    kredytowych Sync Credit MasterCard Bank nalicza Punkty premiowe.
    2. Punkty Premiowe naliczane są za:
    a. Realizację płatności Płacę z Alior Sync,
    b. Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez fizycznego
    okazania Karty za pośrednictwem Internetu (operacje MOTOEC),
    zgodnie z zasadą, że za zaksięgowaną transakcję naliczana jest liczba Punktów
    premiowych odpowiadająca 5% kwoty transakcji. Liczba Punktów premiowych jest
    zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

    Choć może już to zmienili?! ;-))

    --
    TZ

    - Joanna d'Arc była jedyną dziewicą we Francji, za co też poniosła karę. -

  • 6. Data: 2012-12-05 08:27:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2012-12-04 21:22, luc wrote:
    > Tak się podepnę do tematu - czy ktoś może płacił Syncem za to:
    > http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1
    > i dostał 5% zwrotu?

    Wyglada na to, ze cie placi dotpayem wiec powinien byc zwrot, nie? :) Z
    tego samego powodu (zeby dostac zwrot) kupilem ten swoj bilet MPK przez
    internet - oni tutaj korzystaja z eCardu. Dzis nareszcie udalo mi sie
    dodzwonic do "informatyka", ktory pracuje w godzinach 7-14 i ponoc mial
    cos naprawic, wiec moze obedzie sie bez walki o kase.

  • 7. Data: 2012-12-05 09:05:35
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 5 grudnia 2012 08:27:07 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

> [...]
    >
    > dodzwonic do "informatyka", ktory pracuje w godzinach 7-14 i ponoc mial
    >
    > cos naprawic, wiec moze obedzie sie bez walki o kase.

    Kurde nie wiem, jeszcze powiedzą, że wykonałem czynności pozorne ;-)

    pzdrwm
    luc