  • 1. Data: 2009-07-28 08:36:34
    Temat: chemos the king!!!!!!!!
    Od: h...@p...onet.pl

    fatso vel chemiczny ali kręci ryneczkiem:)))))

    a mlodzież patrzy z rozdziawiona gebą

  • 2. Data: 2009-07-28 08:38:05
    Temat: Re: chemos the king!!!!!!!!
    Od: TT <t...@o...pl>

    > a mlodzież patrzy z rozdziawiona gebą

    A ty jesteś ten lepszy, który nie patrzy z rozdziawioną gębą? Tak?

    TT.

  • 3. Data: 2009-07-28 08:54:14
    Od: fatso <f...@n...com>

    TT wrote:

    > A ty jesteś ten lepszy, który nie patrzy z rozdziawioną gębą? Tak?
    >
    > TT.

    On sie nie rozdziawia bo nie chce polknac muchy.
    Ja juz sprzedalem, z zyskiem. Zasada mowi, zeby zawsze zostawic
    cos dla ostatniego chetnego czlowieka.
    teraz wrocilem do Hardexu, chce miec troche spokoju.
    Z Hardexem jest ten problem ze on urosnie z 40 zl do 100 zl-
    ale na Swieta. Ciezko tak siedziec i sie patrzec we wlasny pepek
    w miedzyczasie.
    NB. przyznaje sie bez bicia: polatalem sobie z Hdxu na Bioton na Chemos
    i wrocilem nie wydajac ani grosza. Ale o 20 akcji ubozszy- jakies 800 zl.
    No nic, jeszcze sie odkujemy.

    fatso

  • 4. Data: 2009-07-28 09:43:15
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    fatso wrote:

    > NB. przyznaje sie bez bicia: polatalem sobie z Hdxu na Bioton na Chemos
    > i wrocilem nie wydajac ani grosza. Ale o 20 akcji ubozszy- jakies 800 zl.
    > No nic, jeszcze sie odkujemy.

    O Hardex to mój typ od paru miesięcy. A czemu dopiero na święta ma rosnąć?

  • 5. Data: 2009-07-28 09:47:38
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4mh7j$cm0$1@news.onet.pl...

    > O Hardex to mój typ od paru miesięcy. A czemu dopiero na święta ma rosnąć?

    A co, chciałbyś prezent przed Świętami dostać, tak ;-)?