  • 1. Data: 2012-01-04 20:52:09
    Temat: chinska twarz PKO BP
    Od: " zylaste czolo" <z...@W...gazeta.pl>

    Dzisiaj zostało ustawionych 200 kontraktów na PKO po cenie 32,70, które
    weszły, na fixing kurs PKO wyszedł na 33,00.
    To jest jedna ze spolek ktora Ladek zrobi 2500 na wigu20.
    Orlon i Lotos to kolejne...

    No i do tego PKO BP rusza na podbij Chin !

    zylaste czolo

  • 2. Data: 2012-01-04 20:58:05
    Temat: Re: chinska twarz PKO BP
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Sty, 21:52, " zylaste czolo" <z...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > Dzisiaj zosta o ustawionych 200 kontrakt w na PKO po cenie 32,70, kt re
    > wesz y, na fixing kurs PKO wyszed na 33,00.
    > To jest jedna ze spolek ktora Ladek zrobi 2500 na wigu20.
    > Orlon i Lotos to kolejne...
    >
    > No i do tego PKO BP rusza na podbij Chin !
    >
    > zylaste czolo
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
    się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

  • 3. Data: 2012-01-05 16:10:16
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 04-01-2012 o 21:58:05 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
    > się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

    Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.

  • 4. Data: 2012-01-05 17:12:17
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 5 Sty, 17:10, kigam <p...@g...com> wrote:

    > Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci
    dupsko jak rasowej kurwie buhahahahaha

    thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
    bez trejdu

  • 5. Data: 2012-01-05 18:46:47
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 05-01-2012 o 18:12:17 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci
    > dupsko jak rasowej kurwie buhahahahaha

    Mylisz się Pani Rynkowa mnie wyruchała, a że niezła z niej suka poddałem
    się bez walki.

    > thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
    > bez trejdu

    Fajnie, że zdążyłem. Jak mój makler robił rozliczenie to w tle słyszałem
    szum pieniędzy płynących po światłowodzie na twoje konto.

  • 6. Data: 2012-01-05 19:51:50
    Od: " zylaste czolo" <z...@N...gazeta.pl>

    > Fajnie, =BFe zd=B1=BFy=B3em. Jak m=F3j makler robi=B3 rozliczenie to w t=
    > le s=B3ysza=B3em =
    >
    > szum pieni=EAdzy p=B3yn=B1cych po =B6wiat=B3owodzie na twoje konto.

    myslalem ze nie masz kanalizacji w tym WC za chalupom,

    co za poziom tej grupy tfu

  • 7. Data: 2012-01-07 18:52:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > co za poziom tej grupy tfu

    To wrzuć jakiegos afl-a, tudziez mql-a to poziom się podniesie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/