  • 1. Data: 2012-08-06 14:06:35
    Temat: ciechanowskie 7% na lokacie 3M
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie oferuje 7% na lokacie 3-miesięcznej
    zakładanej przez internet od 1000 do 200 000 PLN.

    Bank egzotyczny ale procent to procent :)

    Szczegóły pod adresem http://www.pbsciechanow.pl/

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-08-06 15:55:11
    Temat: Re: ciechanowskie 7% na lokacie 3M
    Od: Zybstar <d...@i...eu>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2012 14:06:35 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
    > Polski Bank Sp�dzielczy w Ciechanowie oferuje 7% na lokacie 3-miesi�cznej
    >
    > zak�adanej przez internet od 1000 do 200 000 PLN.
    >

    > Bank egzotyczny ale procent to procent :)
    >

    > Szczeg�y pod adresem http://www.pbsciechanow.pl/
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > mohonk
    >

    > --
    >
    > Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ale lokata moze byc tylko odnawialna, więc po 3 miechach pewnie trzeba będzie zerwać.
    Telefonicznie? bo do Ciechanowa mam parę setek km :)

  • 3. Data: 2012-08-07 08:32:23
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    Zybstar <d...@i...eu> napisał(a):

    > Ale lokata moze byc tylko odnawialna, wi=EAc po 3 miechach pewnie trzeba b=
    > =EAdzie zerwa=E6. Telefonicznie? bo do Ciechanowa mam par=EA setek km :)

    https://wnioski.pbsciechanow.pl/plik,19,warunki-otwi
    erania-i-prowadzenia-
    internetowych-lokat-terminowych.pdf

    Par. 4 ust. 1 - "Likwidacja lokat jest możliwa poprzez składanie dyspozycji
    telefonicznych. W tym celu Bank wysyła do Klienta hasło do obsługi
    telefonicznej."

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-08-07 08:52:19
    Od: " Andrzej" <a...@N...gazeta.pl>

    A czy token jest konieczny? Czy ktoś już to przetestował?

  • 5. Data: 2012-08-07 09:48:00
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    Andrzej <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A czy token jest konieczny? Czy ktoś już to przetestował?

    Nic nie piszą o żadnym tokenie.
    Jak utrzymają obecne oprocentowanie a na rynku nie pojawi się nic
    ciekawszego to przetestuję we wrześniu.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 6. Data: 2012-08-09 23:39:55
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Jak utrzymają obecne oprocentowanie a na rynku nie pojawi się nic
    > ciekawszego to przetestuję we wrześniu.

    Ja się chyba skuszę w przyszłym tygodniu. Taki eksperyment. A przy
    okazji podeślę tą ofertę miejscowemu BS-owi, żeby ich zawstydzić (mają
    lokaty 4% zakładane wyłącznie w placówkach).

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2012-11-26 15:13:25
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    Dzwonię po 3m zlikwidować lokatę, a tam mi mówią, że się przedłużyła na kolejne 3m na
    7%, skandal! To zostawiłem na następne 3m.

  • 8. Data: 2012-11-26 17:39:39
    Od: m7marek <m7marek@(interia.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 06:13:25 -0800 (PST), czikolatino napisał(a):

    > Dzwonię po 3m zlikwidować lokatę, a tam mi mówią, że się przedłużyła na kolejne 3m
    na 7%, skandal! To zostawiłem na następne 3m.

    Mnie też tak powiedzieli, ale niezbyt im ufałem (bo może na koniec okresu
    okazało by się że to było jednak 6%, bo tyle teraz oferują a co gorsza
    oprocentowanie zmienne) i przelałem na 7,5% rekomendacyjną synca.
    Co do zwróconych odsetek to brakuje mi cos 2,49zł (czyżby jakaś opłata z
    zerwanie automatycznie oddnowionej), chyba że źle liczę 60tys 7%/3m wg mnie
    oodsetek 850,50zł a wróciło 60857,49zł. Ale nie chciało mi się dzwonić.

  • 9. Data: 2012-11-26 17:47:09
    Od: m7marek <m7marek@(interia.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 17:39:39 +0100, m7marek napisał(a):

> [...]
    > oodsetek 850,50zł a wróciło 60857,49zł. Ale nie chciało mi się dzwonić.

    poprawka ZWRACAM HONOR teraz dopiero widze ze jednak mam wiecej niż
    liczyłem :) wiec chyba jeden dzień wiecej policzyli