  • 1. Data: 2004-08-31 09:31:21
    Temat: ciekawe statystyki newsowania :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    pojawiło się na innych grupach więc i tutaj warto zerknąć

    http://groups-beta.google.com/group/pl.biznes.banki/
    about

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-08-31 16:49:45
    Temat: Re: ciekawe statystyki newsowania :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    plusz wrote:
    > pojawiło się na innych grupach więc i tutaj warto zerknąć
    >
    > http://groups-beta.google.com/group/pl.biznes.banki/
    about

    oni chyba za jedną literkę maila wpisują czasem parę x
    - wygląda mi na to że 2804 w rubryce total to moje :-)
    co łatwo sprawdzić np na przykładowym mailu
    http://groups-beta.google.com/group/pl.biznes.banki/
    browse_frm/month/2001-04

    a Amra pisał wtedy z e-maila asmodeusz :-) chociaż z prnews ma już więcej maili
    widać też pjo i Wojtka Fr.
    *** blad ***

    PS - Amra przestałbyś raportować kto jeszcze otwiera IKE, wiadomo że wszyscy to
    udostępnią, ale ludzie pomni tego jak banki wykorzystują niemożność zerwania
    takiej lokaty już sie tak nie będa garnąć do tych IKE

  • 3. Data: 2004-08-31 18:49:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

> [...]
    > - wygląda mi na to że 2804 w rubryce total to moje :-)
    > co łatwo sprawdzić np na przykładowym mailu

    Kurcze... ile to czasu poswiecilem na pisanie tu ;)
    3238 m...@i...xl

    na wyzsza lokate chyba juz nie mam szans ;)

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 4. Data: 2004-08-31 20:42:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > wszyscy to udostępnią, ale ludzie pomni tego jak banki wykorzystują
    > niemożność zerwania takiej lokaty już sie tak nie będa garnąć do tych

    a nie mozesz przeniesc calego rachunku gdzie indziej pozniej?

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-01 09:48:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > a nie mozesz przeniesc calego rachunku gdzie indziej pozniej?

    lokaty antybelkowej nie da sie przeniesc do innego banku
    a jak bedzie z IKE to nie wiem - zobaczymy, bo to by był jakiś straszak na banki
    i inne ZUSy. Tylko trzeba uważać na regulamin otwarcia IKE i na tym sie
    pownniśmy skupić a nie na tym, że ktos IKE udostępnia
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-09-01 10:04:04
    Od: f...@w...pl

    >Tylko trzeba uważać na regulamin otwarcia IKE i na tym sie
    > pownniśmy skupić a nie na tym, że ktos IKE udostępnia
    > *** blad ***

    popieram w 100%