  • 1. Data: 2002-12-11 07:06:17
    Temat: citek - off line
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Od kilku dni transakcje dokonane citkowym maestrem są niewiedoczne na
    koncie. tzn. nie ma żadnych blokad. Panienka na infolinii robi wielkie oczy,
    ja nie wiem na czym stoję....
    Ludzie, co wy na to? Myslałem, że elektrony i maestra blokują kasę on
    line....

    pozdrawiam
    d.

    --
    ----------- DEKSPEDYCJA ------------
    ------- Agencja Podróżnicza -------

  • 2. Data: 2002-12-11 22:04:46
    Temat: Re: citek - off line
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "dekspedycja" <b...@d...prv.pl> writes:

> [...]
    > ja nie wiem na czym stoję....
    > Ludzie, co wy na to? Myslałem, że elektrony i maestra blokują kasę on

    _moga_ to robic. Podobnie jak wszystkie inne karty, wlacznie
    z offlinowymi. Roznica jest tylko w autoryzacji, a nie w blokadach
    - naturalnie kazdy normalny bank blokuje srodki (niezaleznie od karty),
    jesli autoryzacja zakonczyla sie na nim.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator