  • 1. Data: 2008-01-30 09:00:41
    Temat: [citi] Czy tylko mi chodzi jak krew z nosa?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Łączę sie do citi z warszawskiego astera, i niestety wczytywanie strony
    trwa kilka-kilkanaście minut ...

    KJ

  • 2. Data: 2008-01-30 09:58:07
    Temat: Re: [citi] Czy tylko mi chodzi jak krew z nosa?
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Kamil Jońca pisze:
    > Łączę sie do citi z warszawskiego astera, i niestety wczytywanie strony
    > trwa kilka-kilkanaście minut ...

    Jedyne co dobre, to nie jest problem tylko astera, coś się 'popsuło' po
    drodze w niemczech.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 3. Data: 2008-01-30 13:27:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 10:00:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Łączę sie do citi z warszawskiego astera, i niestety wczytywanie strony
    > trwa kilka-kilkanaście minut ...

    Nie martw się aż tak bardzo, bo ja się wprawdzie rano dopchałem (Dialog),
    ale i tak nie mogłem nic zobaczyć, bo jakiś error wyskoczył na
    rachunkach. Coś im ten nowy system mocno daje w kość ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-01-30 13:29:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Teraz się jakoś dopchałem i chodzi troche lepiej niż krew z nosa, ale
    minimalnie hłe hłe. Może to coś ci pomoże:

    [root@cartel terror]# cat /etc/hosts
    127.0.0.1 localhost
    127.0.1.1 cartel
    192.193.162.88 www.online.citibank.pl

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-01-30 18:54:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Nie martw się aż tak bardzo, bo ja się wprawdzie rano dopchałem (Dialog),
    > ale i tak nie mogłem nic zobaczyć, bo jakiś error wyskoczył na
    > rachunkach. Coś im ten nowy system mocno daje w kość ;)

    Dodajmy do tego, ze jest on dosyc kiepski... :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-01-30 22:05:11
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 10:00:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Łączę sie do citi z warszawskiego astera, i niestety wczytywanie strony
    > trwa kilka-kilkanaście minut ...

    Może to przez to?
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?
    kat=1356&wid=9613083&rfbawp=1201729150.589&ticaid=15
    460

    Xenocide