  • 11. Data: 2008-01-06 17:36:33
    Temat: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 17:17, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > Prosze, powiedzcie mi, czy znacie bank, w ktorym zlecacie przelew z data
    > przyszla, np. na 10. lutego, i juz od momentu zlozenia przelewu, mimo, ze
    > jest dopiero 6. stycznia, nie mozecie tego przelewu odwolac? A sugestia
    > pracownika banku jest taka: "niech sie ten przelew wykona, pozniej zlozy pan
    > reklamacje to pieniadze do pana byc moze wroca". Czy jest taki bank oprocz
    > citi gdzies na swiecie?

    Polbank? :)

  • 12. Data: 2008-01-07 13:27:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 06 Jan 2008 17:17:07 +0100, ygreko napisał(a):

    > Czy jest taki bank oprocz citi gdzies na swiecie?

    To fakt, że moment bezwładności w Citi jest czasami ogromny. Cóż tak jak
    prędzej wspomniałeś możesz spróbować tym zainteresować jakieś media - jak
    nie będą mieli czegoś ciekawszego to może łykną. No chyba, że jakieś
    media stricte branżowe parkiet, bankier/prnews, money etc.

    Xenocide

  • 13. Data: 2008-01-07 17:46:29
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > Dnia Sun, 06 Jan 2008 17:17:07 +0100, ygreko napisał(a):
    [...]
> [...]
    > nie będą mieli czegoś ciekawszego to może łykną. No chyba, że jakieś
    > media stricte branżowe parkiet, bankier/prnews, money etc.

    Dzis dostalem odpowiedz od redaktora z GW. Napisal, ze zbada sprawe.
    Zobaczymy, co z tego wyniknie.

    Pzdr,
    Piotr

  • 14. Data: 2008-01-07 20:53:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 17:46, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > [...]
    >
    > Dzis dostalem odpowiedz od redaktora z GW. Napisal, ze zbada sprawe.

    Mnie Citi niepokoi koniecznoscia przepychania telefonicznego nowych
    odbiorcow, zlecen gdy sms na czas nie dojdzie itd. Przynajmniej mam
    taki obraz czytajac opinie.
    W KK zdefiniowalem kilku odbiorcow do mediow i to, po poniesieniu
    kosztow citiphone w fazie wstepnej, chodzi mi bezawaryjnie.
    Natomiast obawiam sie perspektywy ciaglego wydzawnianie przy pracy na
    zwyklym koncie, zwlaszcza, ze nie ma nawet demo, zeby mozna bylo
    przeanalizowac ewentualne miejsca w ktorych moze pojawic sie taka
    koniecznosc.

  • 15. Data: 2008-01-07 22:14:49
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    [...]
    >Mnie Citi niepokoi koniecznoscia przepychania telefonicznego nowych
    >odbiorcow, zlecen gdy sms na czas nie dojdzie itd. Przynajmniej mam
    >taki obraz czytajac opinie.

    To akurat nie jest takie zle, bo przynajmniej jest jakies zabezpieczenie, a
    nie tak, jak kiedys, ze mogles sobie kase wyplacic w dowolnym momencie na
    dowolne konto.
    Generalnie esemes z kodem przychodzi w ciagu 5 minut, blizej gornej granicy
    tego czasu. Czyli miedzy wpisaniem odbiorcy a podaniem kodu trzeba sie czyms
    zajac. Druga mozliwoscia jest zadzwonienie do citiphone, zalogowanie sie
    16-cyfrowym numerem karty i 6-cyfrowym pinem i od razu masz info, ze masz
    nieaktywnego odbiorce, po czym wciskasz odpowiednie klawisze i odbiorca jest
    aktywowany. Ta druga opcja jest duzo szybsza, nawet w minute mozesz sie
    wyrobic i nie musisz czekac na polaczenie z robotem... tzn. z operatorem.

    >W KK zdefiniowalem kilku odbiorcow do mediow i to, po poniesieniu
    >kosztow citiphone w fazie wstepnej, chodzi mi bezawaryjnie.

    Jakich kosztow? Telco? A nie ma 0~800?

> [...]
    >zwyklym koncie, zwlaszcza, ze nie ma nawet demo, zeby mozna bylo
    >przeanalizowac ewentualne miejsca w ktorych moze pojawic sie taka

    Ty lepiej analizuj koniecznosc szukania sobie innego konta :).
    Dzisiaj odbylem wizyte w oddziale w celu wplaty srodkow pienieznych na
    konto:
    a) czekalem 17 minut, mimo ze bylem trzeci w kolejce, ktora na koncu byla
    zlozona z 8 osob (ostatniego chyba w koncu wyprosili ok. 22)
    b) po wplacie mila pani z obslugi zaproponowala wypelnienie ankiety na
    specjalnie do tego celu przygotowanym komputerze, gdzie po kliknieciu
    'Ankieta' pojawil mi sie napis NETWORK ERROR :) -- skubancy, skad wiedzieli,
    ze ich zjade?

    Reasumujac: szukam banku dla siebie, ktory spelni nastepujace warunki:
    1. Totalnie bezplatny ROR+debetowka z duza siecia bezplatnych bankomatow,
    moga byc jakies znosne warunki dot. wplywow powyzej ktorych jest bezplatny
    2. Dobra kk -- z mozliwoscia przelewow nieoprocentowanych
    3. Jakas optymalna ilosc oddzialow, bo jesli w jednym jest kolejka to moze
    po drodze do domu znajde drugi, co w przypadku citi jest niemozliwe, bo
    oddzialow sa trzy na krzyz
    4. Brak koniecznosci jezdzenia do banku aby wypelniac papierki -- wszystko
    musi dac sie zalatwic przez telefon, net albo kurierem; to samo gdy bede
    sobie w przyszlosci dolaczal uslugi
    5. DOBRZE dzialajacy kanal internetowy.

    mbank odpada, bo mam juz tam konto, ale potrzebuje tez oddzialow naziemnych.

    Jest taki bank w Polsce, czy trzeba jeszcze poczekac na kilku wielkich
    graczy, aby ci co sa sie zaczeli starac?

    Pzdr,
    Piotr

  • 16. Data: 2008-01-07 22:29:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sty, 22:14, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > aktywowany. Ta druga opcja jest duzo szybsza, nawet w minute mozesz sie
    > wyrobic i nie musisz czekac na polaczenie z robotem... tzn. z operatorem.

    Nie ma.
    Jest 0-801
    Przy abonamencie socjalnym z impulsami 3 minutowymi, jestem kasowany
    za 3 minuty co minute polecznia, gdy skoncza sie darmowe impulsy w
    abonamencie (z telefonu korzystam zwykle "na odbior"). Wzglednie
    trzeba dzwonic z komorkowego

    co do twoich uwag

    KK raczej sobie zostaw, bo nikt nie ma takiego produktu (chyba, ze
    Gold Lukasa)

    Co do reszty - to raczej trzeba czekac, chyba, ze zaryzykujesz Toyota
    Bank + np. BZWBK do wplat z ktoras z kart dajacych otwarcie konta
    24pl.
    Moze jeszcze Lukasbank jako bank do wplat- z tym, ze tam kolejek
    sporo.