  • 11. Data: 2008-11-29 13:10:27
    Temat: Re: [citi] nowy regulamin - kuriozum
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Pryszlo z wyciagiem :D. Jak od dawna wiadomo Citi stara sie byc
    > innowacyjny, wiec zapewne to przejaw tej innowacyjnosci ;). Zobaczymy
    > czy inne banki pojda tym sladem...
    >
    > MK

    to ty masz jeszcze wyciągi papierowe? oj ty nieekologiczny :P

    PG

  • 12. Data: 2008-11-29 16:20:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > to ty masz jeszcze wyciągi papierowe? oj ty nieekologiczny :P

    Mam, to (niestety) jest spowodowane niezbyt dobrymi doswaiadczeniami z
    przeszlosci.
    BTW... jak z Diners Clubu chcialem miec tylko elektroniczne to sie nie da...
    mozesz miec elektroniczny, ale papierowy tez wysylaja. W Citi dla odmiany
    odwrotnie, chcesz miec elektroniczny to musisz zrezygnowac z papierowego.

    MK

  • 13. Data: 2008-11-29 23:07:52
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > Mam, to (niestety) jest spowodowane niezbyt dobrymi doswaiadczeniami z
    > przeszlosci.
    > MK
    Ja właśnie przywracam wyciągi papierowe w CITI - hasło do pliku składa mi się
    w dużej części z cyfr zero oraz dużych liter o jak Olga. Odblokowanie pliku z
    wyciągiem zajmuje mi masę czasu, zanim trafię z właściwą kombinacją...

  • 14. Data: 2008-11-29 23:57:14
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > wyciągiem zajmuje mi masę czasu, zanim trafię z właściwą kombinacją...

    nie wiem co ty do mnie rozmawiasz. moje wyciągi w PDFie są ściągane z
    serwisu po zalogowaniu i nie mają żadnego hasła...

    PG

  • 15. Data: 2008-11-30 00:02:34
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Filip Lach wrote:

> [...]
    > wyciągiem zajmuje mi masę czasu, zanim trafię z właściwą kombinacją...

    Przecież hasło możesz zmienić...

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2008-11-30 07:58:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > nie wiem co ty do mnie rozmawiasz. moje wyciągi w PDFie są ściągane z
    > serwisu po zalogowaniu i nie mają żadnego hasła...

    AFAIR sa dwie opcje:
    1/ przez www po zalogowaniu sie do serwisu (wtedy tylko powiadomienie o
    wyciagu mailem)
    2/ wyciag jest wysylany mailem i zabezpieczony haslem

    MK