  • 21. Data: 2004-12-28 10:55:59
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > "Wszyscy" dostali.

    Ja nie dostalem :) juz widac gorny pulap osiagnalem. Ale i tak od 1500zl bez
    zaswiadczen papierow i niczego
    doszlo do siakies 300-350%. Przy czym taki sam limit bez papierow dostalem w
    Raffim.
    Jak to bez oficjalnych zarobkow (mam ale nie chcialo mi sie pisac wnioskow i
    zaswiadczen)
    mozna dostac co prawda drogi ale 10 tys na ladne oczy

  • 22. Data: 2004-12-28 12:05:05
    Od: Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@***softax.pl>

    Dnia 2004-12-27 19:49 yayco napisał :
    > Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-27 19:38 (a było wonczas zimno jak
    > cholera), kiedy Baton myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > to jest max

    Nieprawda, to nie jest max :)

    Pozdrawiam,
    KK

  • 23. Data: 2004-12-28 12:17:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28 13:05 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Krzysztof Kowalewski myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Nieprawda, to nie jest max :)

    Toś mnie rozciekawił.
    Czy wiesz może, od kiedy limit na srebrnej visie citi może być wyższy od
    10000 i jaka jest obecnie górna granica dla *srebrnej* karty? Pewien mój
    znajomy, przyzwyczajony do tej karty byłby mi wdzięczny za odpowiedź

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 24. Data: 2004-12-28 13:42:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 28 Dec 2004 13:17:12 +0100, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

> [...]
    >10000 i jaka jest obecnie górna granica dla *srebrnej* karty? Pewien mój
    >znajomy, przyzwyczajony do tej karty byłby mi wdzięczny za odpowiedź

    Można mieć kartę gold na srebrnym plastiku. Tylko dotyczy to
    posiadaczy konta Ciri Gold i to 'dobrych' Citi gold.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 25. Data: 2004-12-28 13:52:05
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28 14:42 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Adam Płaszczyca myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Można mieć kartę gold na srebrnym plastiku. Tylko dotyczy to
    > posiadaczy konta Ciri Gold i to 'dobrych' Citi gold.

    To akurat wiedziałem (choć przyznam, że nie do końca rozumiem motywacje,
    jakie leżą u podstaw takiego wyboru), ale miałem wrażenie, że nie idzie
    o fanaberie (w dobrym znaczeniu tego słowa), ale o zwykłe srebrne karty
    wydawane przez Citi.

  • 26. Data: 2004-12-28 13:57:49
    Od: Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@***softax.pl>

    Dnia 2004-12-28 13:17 yayco napisał :
> [...]

    > 10000 i jaka jest obecnie górna granica dla *srebrnej* karty? Pewien mój
    > znajomy, przyzwyczajony do tej karty byłby mi wdzięczny za odpowiedź

    Nic więcej nie wiem ponad to, że ja mam na pewno silver, na pewno NIE
    GOLD, i na pewno limit > 10kPLN (od niedawna).

    KK

  • 27. Data: 2004-12-28 14:06:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28 14:57 (a było wonczas zimno jak
> [...]

    > Nic więcej nie wiem ponad to, że ja mam na pewno silver, na pewno NIE
    > GOLD, i na pewno limit > 10kPLN (od niedawna).

    Dzięki wielkie za informację, ale jeszcze dopytam: niedawno w miesiącach
    czy niedawno w tygodniach?

  • 28. Data: 2004-12-28 14:28:47
    Od: Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@***softax.pl>

    Dnia 2004-12-28 15:06 yayco napisał :

    > Dzięki wielkie za informację, ale jeszcze dopytam: niedawno w miesiącach
    > czy niedawno w tygodniach?

    Od około 2 miesięcy.

    KK

  • 29. Data: 2004-12-28 14:38:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28 15:28 (a było wonczas zimno jak

    Dzięki

  • 30. Data: 2004-12-28 14:57:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 28 Dec 2004 14:52:05 +0100, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >To akurat wiedziałem (choć przyznam, że nie do końca rozumiem motywacje,
    >jakie leżą u podstaw takiego wyboru)

    Powyżej pewnegopoziomu ludzie przestają się obnosić ze swoimi
    pieniędzmi. Oni wiedzą, że je mają, ni emuszą pokazywać innym.