  • 1. Data: 2009-10-16 11:08:21
    Temat: [citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    do tej pory w podgladzie internetowym KK citi w podsumowaniu operacji
    oprocz salda zadluzenia z wyciagu na dzien X, byla takze pozycja
    o kwocie minimalnej platnej do dnia Y. po ostatniej wielkiej aktualizacji
    w bankach widze, ze w citi pozycja o kwocie minimalnej i terminie zniknela.

    licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

  • 2. Data: 2009-10-16 11:23:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > zniknela.
    >
    > licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

    A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia
    jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
    najbardziej logiczne, nieprawdaż?

  • 3. Data: 2009-10-16 11:48:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia
    > jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
    > najbardziej logiczne, nieprawdaż?

    No właśnie nie, teraz widzę. Zmienili łobuzy. :0
    KJ

    --
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 4. Data: 2009-10-16 11:57:36
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    xbartx pisze:
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, PaweĹ? napisaĹ?(a):

    > A to czasem nie jest tak, Ĺźe jak spĹ?aciĹ?eĹ? kk a nowego rozliczenia
    > jeszcze nie ma to wtedy siÄ? nic nie pokazuje, co jest chyba jak
    > najbardziej logiczne, nieprawdaĹź?

    Tak właśnie jest. Po spłaceniu kwoty minimalnej nie ma już co wyświetlać.

  • 5. Data: 2009-10-16 12:04:46
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia
    > jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
    > najbardziej logiczne, nieprawdaż?

    wyciag za wrzesien wygenerowal sie 1.10, zadluzenie nie jest splacone.
    do tej pory widnial w podsumowaniu wierszyk, ze do 26.10 musze zaplacic
    pewna kwote minimalna. teraz ta informacja zniknela.

  • 6. Data: 2009-10-16 12:12:09
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    "Paweł" <r...@1...0.0.1> wrote in message

    > wyciag za wrzesien wygenerowal sie 1.10, zadluzenie nie jest splacone.
    > do tej pory widnial w podsumowaniu wierszyk, ze do 26.10 musze zaplacic
    > pewna kwote minimalna. teraz ta informacja zniknela.

    Potwierdzam.

  • 7. Data: 2009-10-16 12:26:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 11:23:32 +0000, xbartx napisał(a):

    > A to czasem nie jest tak, że jak spłaciłeś kk a nowego rozliczenia
    > jeszcze nie ma to wtedy się nic nie pokazuje, co jest chyba jak
    > najbardziej logiczne, nieprawdaż?

    Tak jest, ale faktycznie -- teraz tych danych nie ma, mimo niespełnienia
    w.w. warunku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2009-10-16 13:15:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:26:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Tak jest, ale faktycznie -- teraz tych danych nie ma, mimo niespełnienia
    > w.w. warunku.

    Hmm, ja jeszcze kilka dni temu jak spłacałem (bodajże w poniedziałek) miałem
    tę informację wyświetloną. Po spłaceniu oczywiście tradycyjnie zniknęła.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2009-10-16 13:22:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:15:44 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Hmm, ja jeszcze kilka dni temu jak spłacałem (bodajże w poniedziałek)
    > miałem tę informację wyświetloną. Po spłaceniu oczywiście tradycyjnie
    > zniknęła.

    A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
    No chyba że bank mi umorzył zobowiązanie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-10-16 15:42:56
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Olgierd pisze:

    > Tak jest, ale faktycznie -- teraz tych danych nie ma, mimo niespełnienia
    > w.w. warunku.

    Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to wątpić ;) a po
    spłacie zniknęło.