  • 11. Data: 2009-10-16 16:14:25
    Temat: Re: [citi] zlapiemy klienta na nieterminowej splacie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p...@r...org...

    > A ja jeszcze nie spłaciłem, ale danych tych już nie mam.
    > No chyba że bank mi umorzył zobowiązanie ;-)

    Ano ni ma.

    Ani kwoty ani daty.

  • 12. Data: 2009-10-16 19:07:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
    wiadomości news:4ad89482$1@news.home.net.pl...

    > Ja jeszcze dzisiaj widziałem (chociaż zaczynam w to wątpić ;) a po spłacie
    > zniknęło.

    Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

    MK

  • 13. Data: 2009-10-16 23:34:18
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł napisał(a):

    > licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!
    Znaczy sie, trzeba poszukac procedury wypowiedzenia umowy.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 14. Data: 2009-10-17 07:29:39
    Od: "P." <u...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    > do tej pory w podgladzie internetowym KK citi w podsumowaniu operacji
    > oprocz salda zadluzenia z wyciagu na dzien X, byla takze pozycja
    > o kwocie minimalnej platnej do dnia Y. po ostatniej wielkiej aktualizacji
    > w bankach widze, ze w citi pozycja o kwocie minimalnej i terminie zniknela.
    >
    > licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

    Bez paniki, przecież te informacje powinny być jeszcze w menu po "Wyciąg
    online". Ale fakt, że to poprzednie rozwiązanie było wygodniejsze.

  • 15. Data: 2009-10-17 07:47:05
    Od: Michal <m...@n...org>

    Paweł pisze:
> [...]
    > w bankach widze, ze w citi pozycja o kwocie minimalnej i terminie zniknela.
    >
    > licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

    A u mnie wyświetla:

    xxxx PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 04/10/2009
    xxxx PLN limit kredytowy
    xxxx PLN saldo dostępne
    xxxx PLN obecne saldo zadłużenia
    xxxx PLN dostępny limit wypłat gotówkowych
    xxxx PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do 28/10/2009

    Kopiowane przed połową minuty ;)

    --
    Michał

  • 16. Data: 2009-10-17 07:52:26
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 16 Oct 2009 13:08:21 +0200, Paweł wrote:

    > licza ze sie zlapie na nieterminowa splate? pietno, pietno, bankowcy!

    Wczoraj nie było, ale dziś u mnie wróciło.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2009-10-17 07:53:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal <m...@n...org> writes:

    > xxxx PLN saldo dostępne
    > xxxx PLN obecne saldo zadłużenia
    > xxxx PLN dostępny limit wypłat gotówkowych
    > xxxx PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do 28/10/2009

    U mnie też już wyświetla. Czytają pbb? :)

    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 18. Data: 2009-10-17 09:46:52
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > Wczoraj nie było, ale dziś u mnie wróciło.

    U mnie tak samo :>

    paul.

  • 19. Data: 2009-10-17 14:45:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:07:42 +0200, MK napisał(a):
    > Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
    > Jaki wyciag? Papierowy czy elektroniczny?

    Właśnie, to jest niezły przekręt: jeśli chcemy mieć możliwość pobierania
    wyciągów ze stronki to trzeba zrezygnować z papierowych... Mniejsze skur*
    niż brak możliwości zablokowania transakcji gotówkowych na KK, ale nadal
    skur*...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2009-10-17 16:41:41
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    grup

    > Ano ni ma.
    >
    > Ani kwoty ani daty.
    Ja mam. Pamiętam jakąś dyskusję tu na pbb, że citi co jakiś czask komuś robi
    prezent i *nie wymaga* spłaty kwoty minimalnej bądź całości zadłużenia. Może
    akurat na Ciebie trafiło? Albo wprowadzają jakieś aktualizacje i Ci niedługo
    poprawią.

    Pozdrawiam
    Michał M