  • 1. Data: 2002-05-07 19:59:41
    Temat: citibank
    Od: "Paweł" <a...@p...fm>

    witam

    prosze szanownych grupowiczow o opinie:
    co daje karta citibanku ?
    warto ja miec ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-07 20:46:47
    Temat: Re: citibank
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > najpierw 5 razy regulamin, jak czegoś nie wiesz pytaj doradców w oddziale
    > nie agentów ), zastanawiasz się, że Ona kosztuje .... wszystko kosztuje ...
    > nie ma nic za darmo ... jak Cię stać na kartę to i na jej utrzymanie Cię
    > stać ... tak jak na luksusowy samochód czy dom, na samolot czy wyprawę na
    > Mt. Blanc na przykład ... jedna uwaga, jak najdalej od bankomatów i pilnuj
    > terminów spłat ( liczy się dzień wpływu kasy do Citi a nie stempel na
    > przelewie ) najlepiej spłacać w bankomacie Citi nawet w dniu rozliczenia ...

    wedlug mnie zupelnie nie warto, duzo lepszym rozwiazaniem jest BZWBK (i
    tanszym), chyba ze komus chodzi o watpiliwy prestiz karty CITI, a z pytaniem
    doradcow czy agentow nie ma roznicy. Cytuje "karta kredytowa MC jest w europie
    rozliczana EURO/USD/Zł...." tekst pochodzi z oddziały CITI w Galeri Mokotow

  • 3. Data: 2002-05-07 21:04:12
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    warto !

    Użytkownik Paweł <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab9bud$5dj$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-05-07 21:10:24
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > co daje karta citibanku ?
    - nieoprocentowany kredyt do 45 dni (oprocentowany tez, ale korzystac tylko
    na pojedyncze transakcje - np. telewizor lub w skrajnych przypadkach i na
    krotko)
    - najwyzsze bezpieczenstwo z kart na rynku (ochrona 48 PRZED zastrzezeniem
    karty bez gornej granicy odpowiedzialnosci)
    - dostep do szczegolow transakcji, salda przez Internet i telefon (do salda
    tez SMS-em)
    - znana i akceptowalna na calym swiecie - nikt sie nie bedzie na Ciebie
    patrzyl "spode lba" w sklepie na Malediwach czy w innym krolestwie :)
    - bardzo duzy pakiet znizek w kilkuset punktach handlowych (przy zakupie np.
    2 par Levi'sow i pary spodni Cottonfield juz Ci sie zwroci roczny koszt
    uzytkowania karty)
    - duzy limit kredytowy (w stosunku do zarobkow oczywiscie)
    - szybkie i bezproblemowe autoryzacje lub czesto ich brak co jeszcze
    bardziej skraca czas przy kasie
    - zastrzezenie, wymiana - otrzymanie nowej karty za free
    - mozliwa zmiana PIN-u do bankomatu albo go nie ustawienie, jak sie ktos boi
    - dodatkowe ubezpieczenie, glownie na podroz- oby nie bylo przydatne
    - bezplatne polaczenie telefoniczne z bankiem (w razie problemow typu
    zgubienie karty) z zagranicy
    - mozesz miec swoje zdjecie i podpis na karcie - ja akurat nie lubie i nie
    mam, ale co kto lubi...
    - ....
    moze mi cos pozniej jeszcze przyjdzie do glowy
    > warto ja miec ?
    warto - najdrozsza na rynku ale najlepsza
    > pozdrawiam

    pozdrawiam
    Pablo

  • 5. Data: 2002-05-07 21:12:35
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > pilnuj
    > terminów spłat ( liczy się dzień wpływu kasy do Citi a nie stempel na
    > przelewie ) najlepiej spłacać w bankomacie Citi nawet w dniu rozliczenia
    albo poprzedniego dnia (roboczego) w innym banku eliksirem - mi sie nigdy
    nie zdarzylo opoznienie

    Pablo

  • 6. Data: 2002-05-07 21:14:58
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > witam

    > prosze szanownych grupowiczow o opinie:
    > co daje karta citibanku ?
    > warto ja miec ?

    No dobra, ale o jaką kartę Ci chodzi???
    Maesto Citi jak najbardziej. Prowizja od wypłaty gotówki za granicą tylko 4

    {--}

    > warto - najdrozsza na rynku ale najlepsza

    No na pewno nie najdroższa. np AmEx z Mill chyba 110.

    J.

  • 7. Data: 2002-05-07 21:31:21
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > No na pewno nie najdroższa. np AmEx z Mill chyba 110.

    nie bedziemy sie chyba klocic ktora drozsza ;))
    nie znam niestety WSZYSTKICH kosztow AmEx'a Mill, bo oplata roczna
    nie jest jedynym kosztem karty - gdyby tylko tak porownywac to Citi nalezy
    do "dolnych poziomow stanow srednich" :))

    a porownywanie AmeXa Millenium do Visy Citi to juz lekka przesada chyba....
    nawet dla najbardziej zatwardzialych wrogow Citi (a wszyscy wiemy ze sa tu
    tacy :))

    Pablo

  • 8. Data: 2002-05-07 21:33:15
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > [...]
    > albo poprzedniego dnia (roboczego) w innym banku eliksirem - mi sie nigdy
    > nie zdarzylo opoznienie

    IMHO eliksirem lepiej - a to dlatego, że w Twoim banku zostaje ślad po
    operacji wysłania kasy, a wkładając do bankomatu masz jedynie kwit na
    zadeklarowaną kwotę.

    Wiem, że komisyjne rozliczenia bankomatów itp. - ale gdyby trafiła się niezbyt
    uczciwa "komisja", miałbyś mniejsze szanse udowodnienia że kasa im się nie
    należy.

    --
    pozdrawiam
    maksymilian

  • 9. Data: 2002-05-07 21:34:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No na pewno nie najdroższa. np AmEx z Mill chyba 110.

    75 PLN

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-05-08 00:01:39