  • 31. Data: 2002-05-11 20:11:22
    Temat: Re: citibank
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Zmień username - 'karciarz'sugeruje, żecoś o kartach wiesz....

    A dlaczego mam zmieniac? Czyz nie dyskutuje Ci sie dobrze z osoba, ktora na
    kartach troche zjadla zebow?? ;-) Ale nie na tyle, zeby nie szukac czegos
    ciekawego na liscie...
    Czyzbys wolal dyskutowac z osoba, ktora nie wie za wiele, zeby
    ja "demagogicznie zwodzic"...? ;-)

    > Biorąc pod uwage oprocentowanie to Citi się faktycznie mniej przejmuje.

    Coz - nie ma obowiazku zaciagac kredytu na zadnej karcie (nawet na wspomnianej
    tu karcie Partner Pekao SA). To tak jakbys mial pretensje do stacji benzynowej,
    ze obok zwyklego rodzaju paliwa sprzedaje tez drozsze, z ktorego nie musisz
    korzystac...

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 32. Data: 2002-05-11 20:13:56
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Jesli wciaz mozna sie logowac uzywajac PINu karty to poslugujesz sie
    > duzo krotszym.

    > Mala. Ale jakze popularne beda daty (rok) urodzin dziecka ...

    > o jedna 9-tke mnie, w koncu suma kontrolna tez skads sie musi wziac.

    W sumie to wszystko dosc ciekawe - jaka jest szansa - czy wieksza niz w
    Totka ;))
    1. Ilosc Klientow KK citi - zalozmy 300.000
    2. ilosc korzystajacych z internetu - biorac pod uwage, ze sa to ludzie
    sporo starsi niz
    sredni internauta; z drugiej strony bogatszy to w sumie zalozmy 5%, czyli
    15.000
    3. ilosc internautow/klientow citi korzystajacych w citidirect - 50% = 7.500
    4. ilosc majacych ustawiony 4 cyfrowy i-PIN - 80% = 6.000
    5. z tego 4-cyfrowego faktycznie statystycznie czesciej pojawiac sie beda
    prawdopodnie
    liczby z przedzialu powiedzmy 1970-1990, czyli raptem 20 PIN-ow, dla ktorych
    mozna sprawdzac
    numery kart- przynajmniej jeden z nich pojawi sie przynajmniej raz z
    baaaaaaaaardzo duzym
    prawdopodobienstwem

    Czyli robiac to z kilku tysiecy stacji rownolegle to nawet ten 1mld (a
    pewnie znajac kilka
    numerow KK mozna te liczbe ograniczyc np. 100x czyli bedzie 10mln.
    2-3 tygodnie i jestesmy zalogowani na czyjes konto w citi. A tu
    niespodzianka - gosc na ktorego
    konto sie dostalismy ostatniej transakcji dokonal 2 miesiace temu i byl to
    zakup butow dla dziecka
    za 90zl.
    Czy mozemy w jakis inny sposob wykorzystac fakt, ze sie wlamalismy do
    citidirectu na konto KK?
    Nie!
    ...i po co bylo tyle zachodu?

    pozdrawiam
    Pablo

  • 33. Data: 2002-05-11 20:14:58
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Nie mylisz citphone pinu z pinem?

    Dlaczego? Mysle o i-Pinie do logowania sie w citidirect.
    Pablo

  • 34. Data: 2002-05-11 20:16:00
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > To akurat nie problem, na przyklad inteligo.

    Tak, tylko ze roznica jest taka, ze karta inteligo to karta debetowa visa
    electron, a nie karta kredytowa, a porownujemy tu karty kredytowe...

    > DC? Troche mniejsza akceptowalnosc, fakt. I nieznacznie wieksza
    > odpowiedzialnosc cardholdera ($50) ale to jest po prosty standard dla
    > DC.

    Coz - karta DC ma znacznie mniejsza akceptowalnosc i slyszalem o sytuacjach, w
    ktorych karta ta jest wrecz niemile widziana, gdyz sprzedawcy placa wyzsza
    prowizje niz na kartach visa czy mastercard. A jak z dostepem do rachunku tej
    karty? Jest on mozliwy przez telefon i internet?

    Pozdr,

    Karciarz01

  • 35. Data: 2002-05-11 20:19:29
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > To akurat nie problem, na przyklad inteligo.

    A od kiedy Inteligo wydaje karty kredytowe?

    > DC? Troche mniejsza akceptowalnosc, fakt. I nieznacznie wieksza
    > odpowiedzialnosc cardholdera ($50) ale to jest po prosty standard dla
    > DC.

    Akceptowalnosc chyba duuuuuzo mniejsza. I porownywalny do citi to jest
    chyba tylko w odpowiedzialnosci issuera.

    Z ciekawosci - gdzie mozna sie dowiedziec czegos wiecej o DC (cechy, cena)?

    PAblo

  • 36. Data: 2002-05-11 20:24:00
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Z ciekawosci - gdzie mozna sie dowiedziec czegos wiecej o DC (cechy,
    cena)?

    > PAblo

    sorki - glupie pytanie, juz znalazlem
    Pablo

  • 37. Data: 2002-05-11 20:27:32
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > DC? Troche mniejsza akceptowalnosc, fakt. I nieznacznie wieksza
    > odpowiedzialnosc cardholdera ($50) ale to jest po prosty standard dla
    > DC.

    To jest naprawde niezle:
    chcialem sie dowiedziec czegos o DC (jako konkurencji dla karty citibanku).
    No wiec wchodze na www.dinersclub.com, wybor kraju: Polska, strona
    under construction, wiec wpadlem zeby wybrac United Kingdom i jaki link
    sie otwiera.....
    ...nie powiem - sami sprobujcie
    :)))

    Pablo

  • 38. Data: 2002-05-11 20:40:02
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > DC? Troche mniejsza akceptowalnosc, fakt. I nieznacznie wieksza
    > odpowiedzialnosc cardholdera ($50) ale to jest po prosty standard dla
    > DC.

    tia....
    poczytalem o tym DC - wprawdzie o polskim sie nic nie dowiedzialem ale na
    stronie UK
    jest opis produktu jako takiego wiec nie sadze zeby w Polsce bylo lepiej
    1. to NIE jest karta kredytowa
    2. przydatna TYLKO jako kolejna karta, na pewno nie podstawowa - ze wzgledu
    na
    akceptowalnosc (airport lounges, hotels, car rentals, niektore restauracje)
    3. w zwiazku z powyzszym praktycznie TYLKO jako karta sluzbowa, a nie
    prywatna
    4. sa dosc fajne ubezpieczenia, ale miec tylko dlatego karte to troche za
    malo

    W takim razie dalej twierdze, ze nie ma lepszej karty kredytowej niz
    Citibanku.

    Pablo

  • 39. Data: 2002-05-11 20:46:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Alez ewolucja ;-)

    Tyle ze max. to 12 znakow, to jest dopiero (re)ewolucja. Moze jeszcze token
    wprowadza ?

    Zaczekaj jeszcze pare lat i moze bedzie :-)) Moze chca miec 100.000
    uzytkownikow i wtedy nas zadziwia ? hmmmm chyba nie :((

  • 40. Data: 2002-05-11 21:00:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > No wiec wchodze na www.dinersclub.com, wybor kraju: Polska, strona
    > under construction, wiec wpadlem zeby wybrac United Kingdom i jaki link

    Bo to ten sam wlasciciel - citi :-))