  • 1. Data: 2009-06-02 15:44:59
    Temat: [citibank] Platne przelewy z rachunku karty
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Przelewy z KK w Citi zaczely byc płatne?

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/tabele_toip.pdf?a=1243885397806

    "Oplata za Transakcje gotówkowa przy
    uzyciu Karty oraz przelew z
    Rachunku Karty" 3%, nie mniej niz 7 z?

    To obejmuje takze placenie rachunkow z KK czy nie? Bo zaczynam sie
    niepokoic ;-/

    --
    michal

  • 2. Data: 2009-06-02 15:55:55
    Temat: Re: [citibank] Platne przelewy z rachunku karty
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzyciu Karty oraz przelew z
    > Rachunku Karty" 3%, nie mniej niz 7 z?
    > To obejmuje takze placenie rachunkow z KK czy nie? Bo zaczynam sie

    wg mnie nie:
    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/tabele_toip.pdf?a=1243957740187 -
    dolna tabela, ostatnie pięc wersów - wszystko bez opłat.

    poza tym dziś zleciłem 4 przelewy. jeszcze ich nie widzę w historii, pewnie
    pojawią się jutro - jeśli będzie opłata 4*7=28 to chyba się zes... tzn.
    zdenerwuję się.

  • 3. Data: 2009-06-02 16:20:55
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 02 Jun 2009 17:44:59 +0200, Michał wrote:

    > Przelewy z KK w Citi zaczely byc płatne?

    "Od zawsze" były:
    - przelewy za media, opłaty, itp., które były traktowane jako bezgotówkowe,
    - pozostałe przelewy traktowane jako gotówkowe.

    Czyli bez zmian.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2009-06-02 17:18:00
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Marcin Mokrzycki w liscie z dnia 2009-06-02 18:20
    napisala nastepujace slowa:

    > "Od zawsze" były:
    > - przelewy za media, opłaty, itp., które były traktowane jako bezgotówkowe,
    > - pozostałe przelewy traktowane jako gotówkowe.
    >
    > Czyli bez zmian.

    ach.. no jesli tak to jestem uspokojony :) dziekuje...

    --
    michal

  • 5. Data: 2009-06-02 18:13:29
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > "Od zawsze" były:
    > - przelewy za media, opłaty, itp., które były traktowane jako bezgotówkowe,
    a w co brandach nadaje punkty za takie płatności?

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2009-06-02 18:18:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a w co brandach nadaje punkty za takie płatności?

    Już nie.

  • 7. Data: 2009-06-02 19:06:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > uzyciu Karty oraz przelew z
    > Rachunku Karty" 3%, nie mniej niz 7 z?
    >

    > To obejmuje takze placenie rachunkow z KK czy nie? Bo zaczynam sie

    Zdaje sie, ze wprowadzili ta pozycje do TOiP, zeby moc "wyceniac"
    przelwey oszukancze - na zwykle konta - jesli wykryja, ze ktos
    kombinowal udajac, ze placi za jakies media.

  • 8. Data: 2009-06-02 21:26:04
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie krzysztofsf w liscie z dnia 2009-06-02 21:06
    napisala nastepujace slowa:

    > Zdaje sie, ze wprowadzili ta pozycje do TOiP, zeby moc "wyceniac"
    > przelwey oszukancze - na zwykle konta - jesli wykryja, ze ktos
    > kombinowal udajac, ze placi za jakies media.

    No byc moze.. Bo, tak jak sprawdzilem, wczesniej tego nie bylo...

    --
    michal