  • 1. Data: 2009-02-12 18:14:12
    Temat: Re: citibank = badziewiarze, czyli jak zwykle
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gmv8ri$ah7$1@news.interia.pl...

    > Znajdź bank, w którym nie zdarzyła się taka historia.
    > Wszędzie znajdziesz nieuczciwych ludzi.

    Tu nie chodzi o fakt samej kradziezy. Takie cos moze
    sie zdarzyc wszedzie. Chodzi o to jak zachowuje
    sie bank w sytuacji gdy takie zdarzenie wystapi.
    W tym przypadku czlowiek musial czekac AFAIR
    ok. 2 lat az bank zwroci mu kase. Troche dlugo.
    A i tak sprawa sie skonczyla dopiero gdy
    sprawa zostala opisana w prasie. Wiec ja
    dziekuje Lukasowi. Wole nie miec takich
    przezyc.

    Dlatego tez nie bede mial karty kredytowej
    w Raiffeisen. Dla zainteresowanych polecam
    lekture archiwum i spraw zwiazanych
    z reklamacjami transkacji zdlanych w Raiffeisenie.

    Pozdrawiam,
    Marcin