eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank - citiphone
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2005-01-14 16:48:51
    Temat: citibank - citiphone
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Chciałem zrezygnować z usługi citiphone (ponieważ nie korzystam) i związanej
    z nią opłaty.
    Okazało się, że jeżeli rezygnuję z tej usługi to muszę również oddać karte
    bankomatową przypisana do konta.
    Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani na
    infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest określone jakoby
    karta bankomatowa jest przypisana usłudze citiphone a nie do konta.

    Czy to jest normalny bank czy po prostu naciągacze.........?

    pzdr.
    Jarek



  • 2. Data: 2005-01-14 17:43:17
    Temat: Re: citibank - citiphone
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > Czy to jest normalny bank czy po prostu naciągacze.........?

    Naciagacze ;)


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 3. Data: 2005-01-14 20:59:16
    Temat: Re: citibank - citiphone
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>


    > Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani na
    > infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest określone jakoby
    > karta bankomatowa jest przypisana usłudze citiphone a nie do konta.
    >
    a to dziwne, że rekamacja nie została uwzględniona, bo powinna być. Reklamuj
    jeszcze raz.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2005-01-17 17:58:42
    Temat: Re: citibank - citiphone
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>



    In news:cs9br4$3p8$1@inews.gazeta.pl,
    Seba <b...@N...gazeta.pl> typed:
    ||| Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani
    ||| na infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest
    ||| określone jakoby karta bankomatowa jest przypisana usłudze
    ||| citiphone a nie do konta.
    |||
    || a to dziwne, że rekamacja nie została uwzględniona, bo powinna być.
    || Reklamuj jeszcze raz.
    ||

    oczywiście poprosiłem o odpowiedź na reklamację na piśmie.
    Zażądałem wskazania zapisu w cenniku n/t przyporzadkowania karty
    bankomatowej usłudze citiphone.
    Zastanawiam sie czy nie napisać do arbitra bankowego, tylko szkoda mi czasu.
    Szukam jednak innego banku, aby z tymi złodziejami nie miec nic do czynienia



  • 5. Data: 2005-01-17 18:02:36
    Temat: Re: citibank - citiphone
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>



    In news:cs9br4$3p8$1@inews.gazeta.pl,
    Seba <b...@N...gazeta.pl> typed:
    ||| Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani
    ||| na infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest
    ||| określone jakoby karta bankomatowa jest przypisana usłudze
    ||| citiphone a nie do konta.
    |||
    || a to dziwne, że rekamacja nie została uwzględniona, bo powinna być.
    || Reklamuj jeszcze raz.
    ||

    o


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1