  • 11. Data: 2004-10-23 14:55:52
    Temat: Re: city handlowy - problemy z zamknięciem konta - porada?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:
    > - blokada powiedzmy 7 dni i wygasa
    > - 8. lub 9. dnia przychodzi obciążenie konta

    Normalka - i tak nie powinno byc.
    Pracownik mogl wyzerowac konto, ale tam w papierku chyba jest, ze sie
    zobowiazuje do splaty ewentualnych naleznosci?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 12. Data: 2004-10-23 14:57:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    kow> wrote:

    > Normalka - i tak nie powinno byc.
    > Pracownik mogl wyzerowac konto, ale tam w papierku chyba jest, ze sie
    > zobowiazuje do splaty ewentualnych naleznosci?

    I dlatego mówię, ze pewnie Citi i tak by ściągnęło (modulo jakieś
    subtelności prawne i tego czy by się im chciało)
    KJ

  • 13. Data: 2004-10-23 18:13:22
    Od: "mat(dwojka)" <"mat(dwojka)"@:nospm.please:.underweb.net>

    > I dlatego mówię, ze pewnie Citi i tak by ściągnęło (modulo jakieś
    > subtelności prawne i tego czy by się im chciało)

    ot co. wg. mnie odpowiedzialność pracownika
    w takim wypadku nie wchodzi w rachubę.

    tak czy inaczej pieniążki oczywiście oddam
    moje pytanie "i co teraz?" było po części retoryczne.

    pozdrawiam. mat(dwójka)