  • 61. Data: 2011-01-07 18:58:23
    Temat: Re: co daje nam OFE?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-07, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

    [...]

    >>> 40 lat pracy przy średniej składce ZUS = 600zł i % depo = 5% daje

    A to oczywiście nieprawda.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 62. Data: 2011-01-07 19:33:22
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Po prostu zwracasz nadmierną uwagę na to co zdrożało i pomijasz to co
    > tanieje. Np moje usługi 6 lat nie zmieniły ceny, czyli realnie
    > staniały.

    Jaki procent w portfelu przeciętnego statystycznego konsumenta stanowią
    świadczone powyższe usługi?
    Sądzisz, że ich realne potanienie ma *istotny* wpływ na spowolnienie
    wzrostu kosztów utrzymania? :-)

    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net

  • 63. Data: 2011-01-07 20:43:06
    Temat: Re: Odp: co daje nam OFE?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/7/2011 11:09 AM, Jan Werbinski wrote:
    > Turcy owszem. Niemcy wymierają (mając się świetnie).

    Jakos nie widze tych wymierajacych niemcow, a dzieki turkom ma kto
    robote robic. Inaczej dawno bylby syf.
    Roboty jest od cholery, tylko kasy na to mniej.
    Bez turkow robota bylaby niezrobiona.
    Dzieki turkom,robota jest zrobiona, a czesc kasy wrocila w postaci podatkow.
    A ze turcy maja sie przy tym dobrze to i dobrze dla nich.

  • 64. Data: 2011-01-08 04:41:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A to oczywiście nieprawda.

    Czasami trudno wytrzymać, prawda? :) Ale jedyna rada na trolling to
    zostawienie ich samym sobie, niech sobie we własnym gronie toczą te dysputy.
    Znikną jak czarli delta.

  • 65. Data: 2011-01-08 07:18:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 8 Jan 2011 05:41:32 +0100, MarekZ wrote:
    > Znikną jak czarli delta.

    Predzej wymrą ;)

    (tak, tak, niektore IPU maja calkiem niezly staz usenetowy :/).
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2011-01-08 09:07:08
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Chwileczkę - to Ty wypowiadasz się na temat długich terminów, wzrostu
    > i Japonii. To były frazesy czy konkrety?

    I Ty naiwnie myślałeś, że trzeba kupić byle co jak leci?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 67. Data: 2011-01-08 09:07:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > On 2011-01-07, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to oczywiście nieprawda.

    W tej chwili jest to możliwe na obligacjach, ale Ty nie przyjmuj tego do
    wiadomości.

  • 68. Data: 2011-01-08 09:09:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki procent w portfelu przeciętnego statystycznego konsumenta stanowią
    > świadczone powyższe usługi?
    > Sądzisz, że ich realne potanienie ma *istotny* wpływ na spowolnienie
    > wzrostu kosztów utrzymania? :-)

    Pokaż Twoją wersję portfela i wskaż dlaczego jest lepszy od GUS. Na razie
    wszyscy gadają, ale nie potrafią zrobić czegoś lepszego.

  • 69. Data: 2011-01-08 09:10:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Jakos nie widze tych wymierajacych niemcow, a dzieki turkom ma kto

    Ty nie widzisz. Demograficznie są skończeni. Podobnie jak Włosi.
    Wystarczy przejść się ulicą i policzyć dzieciaki w każdym kolorze.

  • 70. Data: 2011-01-08 13:13:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 08.01.2011 10:10, Jan Werbinski wrote:

    > Ty nie widzisz. Demograficznie są skończeni. Podobnie jak Włosi.
    > Wystarczy przejść się ulicą i policzyć dzieciaki w każdym kolorze.

    Ale w jakiej czesci kraju, w jakim miescie, w jakiej dzielnicy? Bo
    wiesz, biorac probke w niewlasciwym miejscu mozna wyciagnac bardzo
    bledne wnioski.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org