  • 1. Data: 2010-03-06 13:30:51
    Temat: co dalej z Polbank EFG?
    Od: z...@o...pl

    tydzień temu zapowiadano poważne kłopoty tego podmiotu,
    po przewidywanych panikarskich artykułach prasowych, ale
    na szczęście to się nie potwierdziło... w mojej ocenie
    niebezpieczeństwo zachwiania wypłacalności okazało się
    mniejsze niż koledzy zapowiadali, ale NIE USTĄPIŁO...

    Czy jest wg Was bezpieczne przyjmowanie wpłat na rachunki
    w Polbanku EFG w nadchodzącym tygodniu, pod założeniem
    wypłacenia za dzień lub dwa?

    środki nie będą leżeć i czekać na ewentualny upadek banku
    ale będą na bieżąco wypłacane, np. dzień po wpłynięciu...

    Czy w ocenie kolegów i koleżanek ryzyko jest na tyle duże
    aby (znacznym nakładem pracy) powiadomić wszystkich
    kontrahentów i podać im nr rachunku w jakimś innym banku?

  • 2. Data: 2010-03-06 14:00:17
    Temat: Re: co dalej z Polbank EFG?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Mar, 14:30, z...@o...pl wrote:

    > Czy w ocenie koleg w i kole anek ryzyko jest na tyle du e
    > aby (znacznym nak adem pracy) powiadomi wszystkich
    > kontrahent w i poda im nr rachunku w jakim innym banku?

    Moja własna opinia jest taka, że wielkiego zagrożenia nie ma,
    zwłaszcza jesli są to podręczne środki a nie jakies wielkie
    oszczędności.
    Nic mi nie wiadomo, że banki w Grecji w tym EFG mają problemy z
    płynnością (a raczej gdzieś pisali, że problemów z płynnością nie ma).

  • 3. Data: 2010-03-06 20:07:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tydzień temu zapowiadano poważne kłopoty tego podmiotu,
    > po przewidywanych panikarskich artykułach prasowych, ale
    > na szczęście to się nie potwierdziło...

    10-letnie obligacje greckie sprzedały się bardzo dobrze.

    Pzdr

    JKK