  • 11. Data: 2009-02-14 22:32:56
    Temat: Re: co kupować
    Od: k...@p...onet.pl

    > Naprawdę i naganiasz? :-)

    --------------

    MAMY HOSSE-a to ze wybiorczą, to juz "inna parafia";
    kazda kase przecietnego smiertelnika pomnoze o 30% (plan skrajnie minimalny) do
    konca roku :-)

    jedna z mozliwosci to zalozony portfel w listopadzie 2008, czyli na poczatku
    obecnej hossy. Ten portfel bedzie uzupelniony od pon siodma spolka; obecne w
    nim juz spolki nie moga wypasc - taka byla zasada tworzenia portfela, ale nie
    bylo w statucie ;-) zapisu ze nie wolno zwiekszyc ilosci pracujacych spolek,
    tym bardziej ze dostane (za chwile) ......dotacje z ....EBOR.

    pozdrawiam,
    kroovka

  • 12. Data: 2009-02-14 23:23:04
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero z perpektywy czasu. To tak samo jak z wykresami. Jesli na nie
    > spojrzymy dzisiaj, to zadajemy sobie pytanie: "Kurwa, to bylo takie proste
    > i oczywiste. Dlaczego nie kupilem wtedy akcji?". Po fakcie wszystko wydaje
    > sie proste. Kiedys byli terrorysci i nasluchiwanie w TV czy nie ma
    > kolejnego ich ataku, bo wtedy indeksy zaliczylyby sciane w dol, a teraz
    > jest magiczne slowo "kryzys". Plebs ma sie bac, choc nie twierdze, ze jest
    > teraz rozowo. Zawsze pojawiaja sie jakies infa, ktore wprowadzaja
    > niepewnosc. Cala hossa to jedna wielka wspinaczka po scianie strachu.

    Niekoniecznie z perspektywy czasu, w hossie w jaki giełdowy papier byś nie
    włożył kasy miałeś pewny zysk - to coś odczuwalnego.
    Inaczej jest jak bankrutują banki, niemal bankrutują państwa a guru
    światowej finansjery przyznaje wszem i wobec że się "pomylił" co do skutków
    braku kontroli nad rynkiem (Uuuups!)

    T.

  • 13. Data: 2009-02-14 23:31:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Fidelio wrote:

    > Inaczej jest jak bankrutują banki, niemal bankrutują państwa a guru
    > światowej finansjery przyznaje wszem i wobec że się "pomylił" co do
    > skutków braku kontroli nad rynkiem (Uuuups!)

    Tym samym (o ile fktycznie tak powiedzial) strzelil niezla gafe. Rynek nie
    potrzebuje kontroli o ile nie pompujesz w niego nieograniczonych, niemal
    darmowych pieniedzy (niskie stopy w USA). Wtedy wszystkim odbija i
    zaczynaja dzialac wbrew zasadom rynkowym - tym samym latwo udowodnic, ze to
    co sie dzialo wiele z wolnym rynkiem wspolnego nie mialo.

    --
    in

  • 14. Data: 2009-02-14 23:47:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >Niekoniecznie z perspektywy czasu, w hossie w jaki giełdowy papier byś nie
    włożył kasy miałeś pewny zysk <

    To tak sie fajnie mowi po wszystkim. Ludzie maja jednak problem z pobiciem
    samego indeksu w czasie hossy. Sprzedaja, pozniej odkupuja drozej, sprzedaja
    na korektach, ciagle im sie wydaje, ze juz jest na maxach i boja sie trzymac
    akcje itp.

    Greenspan mial super PR, tak jak nasz Leszek, ktory jeszcze dwa miesiace
    temu mowil, ze Polska jest oaza spokoju i kryzys nas ominie.

    D.

  • 15. Data: 2009-02-14 23:56:31
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > Greenspan mial super PR, tak jak nasz Leszek, ktory jeszcze dwa miesiace
    > temu mowil, ze Polska jest oaza spokoju i kryzys nas ominie.

    No coż, kryzys finansowy nam raczej nie grozi i moze sie okazac, ze mial
    racje.
    Sprawa na opcjach to inna para kaloszy.

    --
    in

  • 16. Data: 2009-02-15 00:09:39
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Śmiała teza, według mnie teraz mamy preludium ..

  • 17. Data: 2009-02-15 00:16:03
    Od: sorden <s...@w...pl>

    koklusz wrote:

    > Śmiała teza, według mnie teraz mamy preludium ..

    Nie wykluczone, ze masz racje :)

    --
    in

  • 18. Data: 2009-02-15 09:15:16
    Od: xavi7676 <x...@g...com>

    On 14 Lut, 13:17, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > kupuj PKO BP :)
    >
    > pzdr
    > Dars

    o PKO BP też myślałem trochę ale przez 2 sesje ostro poszedł i w tym
    miesiącu kupiłem PGNIG ( warto to kupować ??)

    proszę o jakieś inne pomysły co do portfela.

    Pozdrawiam!

  • 19. Data: 2009-02-15 11:04:52
    Temat: Re: co kupowaa
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    KGHM
    b.googlegroups.com...

  • 20. Data: 2009-02-15 11:34:59
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > samego indeksu w czasie hossy. Sprzedaja, pozniej odkupuja drozej,
    > sprzedaja na korektach, ciagle im sie wydaje, ze juz jest na maxach i boja

    To prawda, ale inaczej podejmujesz decyzje w klimacie "zarobiłem nieźle na
    tych akcjach, ale może by jednak wejść znowu i znów zarobić", a inaczej jak
    widzisz, że w tej zabawie potrafią zniknąć całe banki jeśli nie państwa i
    panuje ogólne poczucie rynkowej katastrofy.

    > Greenspan mial super PR, tak jak nasz Leszek, ktory jeszcze dwa miesiace
    > temu mowil, ze Polska jest oaza spokoju i kryzys nas ominie.

    Nie słyszał o globalizacji ;-)?