  • 21. Data: 2009-02-15 11:40:30
    Temat: Re: co kupowaa
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "koklusz" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gn8ssi$pck$1@news.task.gda.pl...
    > KGHM
    > Użytkownik "xavi7676" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > o PKO BP też myślałem trochę ale przez 2 sesje ostro poszedł i w tym
    > miesiącu kupiłem PGNIG ( warto to kupować ??)
    >
    > proszę o jakieś inne pomysły co do portfela.
    >
    > Pozdrawiam!

    Heh, no ostro poszedł, ale to jest dobry powód do kupna bo jest przeceniony.
    Podobnie było z KGHM, spadł do ok. 28 a potem wystrzelił w okolice 35.
    PGNIG-ie wydaje mi się takim defensywnym papierem, trochę nijako się
    zachowuje.

    T.

  • 22. Data: 2009-02-16 10:20:24
    Temat: Re: co kupować
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Nie wykluczone, ze masz racje :)

    Nie wyobrazam sobie by akcje spadly na dluzej niz kwartal ponizej
    gotowki ktora posiada firma. Po prostu firma zacznie wykupywac sama
    siebie i cena ostro podskoczy.

  • 23. Data: 2009-02-16 16:36:00
    Od: xavi7676 <x...@g...com>

    małe podsumowanie:

    - PKO BP (2 osoby)
    - KGHM ( 2 osoby)

    co jeszcze polecicie do portfela, tak żeby 4-5 spółek było.

    Pozdrawiam!

  • 24. Data: 2009-02-18 17:16:23
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    xavi7676 pisze:
    > małe podsumowanie:
    >
    > - PKO BP (2 osoby)
    > - KGHM ( 2 osoby)
    >
    > co jeszcze polecicie do portfela, tak żeby 4-5 spółek było.
    >
    > Pozdrawiam!
    Nie jestem fachowcem,
    ale kupiłbym Grupę LOTOS...
    M.