  • 1. Data: 2009-02-14 11:04:21
    Temat: co kupować
    Od: xavi7676 <x...@g...com>

    Chciałbym regularnie co miesiąc inwestować jakiś % swoich zarobków na
    giełdzie. I teraz pytanie do ekspertów co byście polecali ??

    Założenia:
    - 10-15% miesięcznych zarobków na inwestycje
    - termin 5-10 lat (może i dłużej)

  • 2. Data: 2009-02-14 11:18:28
    Temat: Re: co kupować
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Wszystko zepsułeś. Miało być odbicie, a tu taki post... Jakbyś zapytał,
    czy sprzedać np. Skotan ze stratą 99%, to by było OK. :)

  • 3. Data: 2009-02-14 11:26:26
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Sheen pisze:
    > Wszystko zepsułeś. Miało być odbicie, a tu taki post... Jakbyś zapytał,
    > czy sprzedać np. Skotan ze stratą 99%, to by było OK. :)

    to co szorciki?, ja już mam na mWIG40...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 4. Data: 2009-02-14 11:51:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "xavi7676" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    Czasy są niepewne, zatem nie ryzykowałbym inwestycji w drobne spółeczki, ale
    w bezpieczne państwowe molochy np. PKO BP, które jest teraz w okolicach ceny
    emisyjnej.

    pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2009-02-14 12:17:35
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    kupuj PKO BP :)

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-02-14 12:31:12
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    xavi7676 wrote:

> [...]
    > giełdzie. I teraz pytanie do ekspertów co byście polecali ??
    >
    > Założenia:
    > - 10-15% miesięcznych zarobków na inwestycje

    Kup cokolwiek na GPW i trzymaj.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-02-14 13:45:26
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kiedy byly pewne czasy?

    D.

  • 8. Data: 2009-02-14 13:57:12
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    xavi7676 <x...@g...com> pisze:

> [...]
    > giełdzie. I teraz pytanie do ekspertów co byście polecali ??
    >
    > Założenia:
    > - 10-15% miesięcznych zarobków na inwestycje

    Naprawdę i naganiasz? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Better late than never. (ang.)

  • 9. Data: 2009-02-14 21:07:34
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy byly pewne czasy?
    >
    > D.

    Nie było, ale były mniej niepewne, całkiem niedawno, zanim się okazało że
    hurra-neo-liberalizm nie wystarczy.
    To tak w mega wielkim skrócie, ale chyba rozumiesz o co mi chodzi.

    T.

  • 10. Data: 2009-02-14 21:59:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wiem co masz na mysli ale to, ze cos bylo kiedys latwiejsze widzimy dopiero
    z perpektywy czasu. To tak samo jak z wykresami. Jesli na nie spojrzymy
    dzisiaj, to zadajemy sobie pytanie: "Kurwa, to bylo takie proste i
    oczywiste. Dlaczego nie kupilem wtedy akcji?". Po fakcie wszystko wydaje sie
    proste. Kiedys byli terrorysci i nasluchiwanie w TV czy nie ma kolejnego ich
    ataku, bo wtedy indeksy zaliczylyby sciane w dol, a teraz jest magiczne
    slowo "kryzys". Plebs ma sie bac, choc nie twierdze, ze jest teraz rozowo.
    Zawsze pojawiaja sie jakies infa, ktore wprowadzaja niepewnosc. Cala hossa
    to jedna wielka wspinaczka po scianie strachu.

    D.