  • 31. Data: 2010-05-08 22:05:06
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    ----- Original Message -----
    From: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Sent: Saturday, May 08, 2010 11:03 AM
    Subject: Re: co lepsze?

    | DM sprzeda moje longi na FW20 bo mam deficyt okolo 270 zl
    |
    | Leszek

    Leszku - zasada jest taka [niestety - na przyszłość]:
    jeśli wiesz, że masz obsuwkę - należy zrobić dopłatę przed rozliczeniem sesji -
    270 PLN to niewielka kwota - zatem - zawsze powinna być w zasięgu ręki - np. na
    rachunku akcji ..lub w tym samym banku ... wówczas przelwew jest
    natychmiastowy - .. ale -- przed rozliczeniem giełdy ! ...
    :) B.

  • 32. Data: 2010-05-08 22:17:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 9 Maj, 00:05, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
> [...]

    ty nawet o terminowym kobieto nie masz pojecia

    on nie ma grosza, 270 to tyle co wlew paliwa do samochodu

    facet powinien zapomniec o terminowym na zawsze

    albo posiadac zgodnie z jego stylem gry? nie, nie gry, obstawiania w
    kasynie pokrycie w wysokosci 10 kPLN na 1 kontrakt

    to idiota nie posiadajacy podstawowej umiejętnosci, ciecia straty !

    po prostu

  • 33. Data: 2010-05-09 02:30:09
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Pełen szacunek dla grających na futach .....
    > Grać takim szmalem trzeba mieć nerwy ...
    > Przy większej pomyłce człowiek staje się bankrutem .....

    Bez przesady, nawet 30% ze 100 tys., to nie są pieniądze, które wpędziłyby
    normalnego człowieka w bankructwo. A giełda ma przecież widełki, nie może
    sobie spaść o dowolny %. Jak ja zaczynałem, to grywałem i na 10 kontraktach,
    ale z bardzo ciasnym stopem, więc miałem gwarancje nie zbankrutowania na
    jednej transakcji. Teraz rzeczywiście nie starcza mi nerwów, aby grać na
    więcej niż 3 kontraktach, ale po prostu polubiłem dalszy stop. Otwieram
    sobie 1 kontrakt, a to raptem 25 tyś., potem najwyżej dobieram :)

  • 34. Data: 2010-05-09 10:59:28
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > z tym Forexem i zleceniami z limitem ceny to czy aby jesteś pewien że tak
    > to działa jak opisales ?

    Tak, bo limit ceny = limit aktywacji W moim systemie tranzakyjnym widze je
    jako oczekujace. Moje zlecenia widze tylko ja bo nie ma arkusza zlecen i
    fizycznej gieldy.

    Leszek

  • 35. Data: 2010-05-09 12:11:45
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jako oczekujace. Moje zlecenia widze tylko ja bo nie ma arkusza zlecen i

    Lechu przestań się ośmieszać.

  • 36. Data: 2010-05-10 07:57:27
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej niż 3 kontraktach, ale po prostu polubiłem dalszy stop. Otwieram
    > sobie 1 kontrakt, a to raptem 25 tyś., potem najwyżej dobieram :)

    Czy mam rozumiec Delfino ze Ty masz taki limit depozytu 25 tys/ kontrakt
    (wiem ze mozna znacznie mniej ale czy Ty taki u siebie stosujesz w swej
    grze?)
    Bo wg mnie to bardzo rozsadnie.

  • 37. Data: 2010-05-10 08:06:29
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Czy mam rozumiec Delfino ze Ty masz taki limit depozytu 25 tys/ kontrakt
    > (wiem ze mozna znacznie mniej ale czy Ty taki u siebie stosujesz w swej
    > grze?)

    Mi te 5 otworzolo sie przy 10400

  • 38. Data: 2010-05-10 09:13:35
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 9 Maj, 00:05, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:

    Charlie- wez pohamuj sie troche bo Basia jest na tej grupie dluzej niz ty do
    szkoly chodziles.

  • 39. Data: 2010-05-10 10:42:46
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    wrote:

    > Czy mam rozumiec Delfino ze Ty masz taki limit depozytu 25 tys/ kontrakt
    > (wiem ze mozna znacznie mniej ale czy Ty taki u siebie stosujesz w swej
    > grze?)
    > Bo wg mnie to bardzo rozsadnie.

    Zasadniczo od jakiegoś czasu traktuję kontrakt jak inwestycję w akcje, czyli
    z grubsza biorę tyle na ile mnie stać. Jak chcę sobie trochę pospekulować
    intraday to wtedy jedynie biorę więcej. Myślę, że to rozsądna strategia.

  • 40. Data: 2010-05-10 11:08:11
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > intraday to wtedy jedynie biorę więcej. Myślę, że to rozsądna strategia.

    Oj chyba sie nie rozumiemy.... Jesli obecnie (przyjmujac dla uproszczenia)
    WIG20 ma 2500 pktw to na depozyt potrzeba Ci 2500PLN/kontrakt .
    Jesli Ty stosujesz 25000PLN/kontrakt- to znaczy ze grasz bez dzwigni.
    Dlatego nie rozumiem twojej wypowiedzi jesli piszesz " z grubsza biore tyle
    na ile mnie stac" - co pod tym sformulowaniem rozumiesz?